Regulatori Europske unije poslali su upitnik Googleovim konkurentima i vlasnicima većih web stranica kako bi provjerili je li došlo do promjena u rezultatima Googleovog pretraživanja.
Kako piše Le Figaro a prenosi Examiner, upitnik ima stotinjak pitanja, koja se bave promjenama rezultata pretrage, utjecajem potrošnje na oglašavanje na poboljšanje rezultata pretraživanja i komentar o povećanju cijena oglašavanja u posljednjih šest godina.
Neka konkretna pitanja koja bi trebala pomoći Europskoj komisiji u razumijevanju slučaja su: "Je li Vaša tvrtka osjetila nagle promjene u rankingu na Bingu, Googleu ili Yahoo-u?", "Jeste li osjetili pad u broju korisnika koji dolaze s Googleove stranice koje ne možete objasniti promjenama na stranici",
Istraga je pokrenuta u studenom zbog žalbi pretraživača - Googleovih konkurenata koji su optužili Google za promoviranje svojih servisa i penaliziranju njihovih plaćenih rezultata pretraživanja.