Etarget testira oglase i bira najbolji

Etarget testira oglase i bira najbolji

Reklamna mreža Etarget pokreće novu uslugu za svoje klijente koja će im omogućiti efikasniju optimizaciju oglasa za veći uspjeh kampanje.

Radi se o tzv. “Rotaciji oglasa”, piše u priopćenju koje smo primili.

Za jedan skup ključnih riječi od sada će oglašivači moći kreirati 3 verzije oglasa.

Jedan način korištenja ove funkcije je testiranje reklamnih oglasa u mreži Etarget. Etarget će prikazati 3 verzije oglasa grupi korisnika interneta, zatim će analizirati uspješnost svih oglasa i onog koji ima najbolje rezultate će prikazivati masovno.

“Svaki čovjek reagira na drugi reklamni tekst. Fitness centar možete prodavati tako da apelirate na zdravlje, na mršavljenje ili na ljepotu. Etarget sada omogućuje oglašivaču da isproba na koju od navedenih prednosti ljudi najbolje reagiraju,” kaže Kristyna Vranova iz product teama tvrtke Etarget. Konkretan opis funkcije Etargetovi klijenti će naći nakon prijave u svoj korisnički račun www.etarget.hr.

Što je usluga rotacija oglasa?

Rotacija oglasa je funkcija koja će vam omogućiti da napišete atraktivan reklamne oglase koje će sustav postepeno rotirati, analizirati onaj koji ima najbolje rezultate i taj će preferirati kod prikazivanja (omogućuje i vlastiti izbor omjera prikazivanja pojedinih verzija oglasa).