Europska oglašivačka mreža za kontekstualno oglašavanje Etarget najavila je ulazak na austrijsko tržište.
„Za kupce iz Austrije sada vlada velik interes na tržištima centralne Europe. Nakon predstavljanja ove akcije klijentima na slovačkom tržištu tokom kojeg smo specijalno za postojeće klijente uključili povlaštenu ponudu za financiranje novih kampanja, samo u prvih sat vremena pristiglo je nekoliko desetina prijava i uplata u visini više tisuća eura. Riječ je o tome da su slovačko i češko tržište tradicionalno veoma orijentirani njemačkom govornom području, i web stranice koje predstavljaju robu i usluge u ove dvije zemlje odavno postoje i u njemačkoj verziji. Prirodno je da su naša očekivanja velika, a tome u prilog ide i činjenica da je mreža web stranica u okviru koje se Etarget oglasi prikazuju visoke kvalitete “, kaže Jan Šifra, voditelj marketinških komunikacija u Etargetu Slovačka.
Etarget je u povlaštenoj „early-bird“ ponudi poslatoj već postojećim klijentima na „starim“ tržištima omogućio da izvrše prijenos kredita - uz bonus. Uvjet je samo taj da dolazna stranica (landing page) bude na jeziku zemlje u kojoj se kampanja sprovodi, tj. u ovom slučaju na njemačkom jeziku, i da se prethodno napravi registracija na www.etarget.at
Etarget mrežu sada koriste poduzetnici i agencije iz devet zemalja Europe. Austrijski kupci su pridodati mapi Etarget dosega. Ulazak na novo tržište predstavlja još jednu priliku za promociju i prodaju preko interneta, otvaranje novog tržišta je korak naprijed za europski biznis i slobodnu razmjenu robe, usluga i ideja.
„Računajući da je turistička sezona započela, najviše koristi od netom pripojenih austrijskih kupaca mogao bi imati hrvatski turizam. Nema nikakvog razloga da se apartmani i jedrenja po predivnom Jadranu ne promoviraju i na austrijskom tržištu“, kaže Marek Vidovič, country manager Etarget Hrvatska.