Etarget je danas uveo nove funkcije koje će korisnicima olakšati vođenje njihovih kampanja, objavljeno je u priopćenju te oglašivačke mreže.
Izmjene su provedene radi ovogodišnje sezone božićnih shoppinga na koju se ovih dana spremaju poduzetnici i marketingaši, a sastoje se od poboljšanja navigacije, pojednostljenja dizajna i uvođenja nekoliko izmjena čija je uloga pomoći poduzetnicima i margetingašima povećati prodaju u razdoblju božićnih shoppinga.
„Iz godišnjih izvješća vidimo da kupovna aktivnost ljudi raste već krajem listopada. Izmjene u našem korisničkom računu pomoći će poduzetnicima i marketingašima da spremni dočekaju ovogodišnju sezonu božićnih shoppinga s obzirom da za pripremu imaju oko mjesec dana,“ rekla je Alexandra Serdahelyova product manager tvrtke Etarget. „ Naravno, izmjene nisu uvedene samo zbog božićnih kampanji već će i dugoročno korisnicima olakšati rad sa sustavom.“
Etarget uvodi:
1. Dizajn – na temelju iskustava korisnika Etarget je izmjenio navigaciju u korisničkom računu. Korisnicima je na raspolaganju dvoslojni meni s novim jedinstvenim alatima
2. Pregledi – U korisničkom računu sada se nalaze pregledi tj. statistike kampanje u jednostavnom grafičkom prikazu.
3. Katalog stranica – stranice na kojima se prikazuju kontekstualni oglasi Etarget je stavio u kategorije ovisno oo njihovom sadržaju. Ako korisnik želi svoje oglase samo u auto-moto kategoriji stranica dovoljno je ozačiti to polje. Korisnik tako može adresirati svoje potencijalne kupce puno efikasnije.
4. Jednostavnije dodavanje oglasa i ključnih riječi – korisnici od danas na jednoj slici vide formular s tekstom i jedan formular za proizvodne i potrošačke ključne riječi. Na istoj stranici postavljau i cijene. Naravno, korisnici mogu koristiti i stari formular koji im je dostupan u korisničkom računu.
U bliskoj budućnosti Etarget planira proširiti statistike i omogućiti jednostavniji rad s budžetom.