Splitska tvrtka Enel 20. ožujka 2012. godine održala je konferenciju u hotelu Park na kojoj je sudjelovalo preko 70 lokalnih gospodarstvenika i informatičara.
(Foto: Branko Kalaica iz Enela predstavlja ERP rješenje tvrtke)
Predstavnici Microsofta, Fine, IDS Scheera, IT sistema, Kongres Medie, Peka, Enela i Studia Locastic koji trenutno radi na redizajnu rep.hr-a prezentirali su najnovije tehnologije, vlastita rješenja i dostignuća, ali i probleme s kojima se susreću.
"Split je predugo bio zakinut za zajedničke skupove informatičara i poduzetnika. Vrijeme je da se lokalne tvrtke, koje su prilično prepoznate na državnoj razini, bolje predstave na lokalnoj razini. Taj paradoks da lokalni poduzetnici ne prepoznaju lokalne snage koje prepoznaju u ostalim krajevima lijepe naše treba promijeniti. Nadam se da smo zagazili prvi korak na tom putu. Učinit ćemo sve da se ovo ponovi i sljedeće godine" rekao je član Uprave Enela Mario Jerončić.
Antonio Perić iz Locastic studia na konferenciji je obradio temu društvenih mreža, Vinko Mojtić iz Kongres Medie temu online reputacije, Igor Pavleković iz Algebre predstavio Microsoft Office 365, Dean Jurić iz Peka iskustva uvođenja Enelovog sustava u maloprodaju, Branko Kalaica predstavio Enelovo ERP rješenje SUSTAVPlus, Marko Gudelj iz IDS Scheera Software AG metodološki pristup, Andreja Kajtaz Finin e-Račun, IT sistemi menagement alat MoRe, a Nikša Alfirević s Ekonomskog fakulteta u Splitu govorio je o IT ulaganjima u vrijeme recesije.
(Foto: Antonio Perić iz Studia Locastic u zanimljivoj prezentaciji prikazao je utjecaj društvenih mreža kao marketinškog alata i predstavio primjere vođenja kampanje na društvenim mrežama kroz primjere iz prakse)