Društvena mreža GetGlue nakon prve runde investicija u 2010. godini dobila je sada i drugu tešku 12 milijuna dolara.
Od svog pokretanja prije godinu dana, društvena mreža GetGlue opravdala je povjerenje investitora RRE Ventures, Union Square Ventures i medijskog konglomerata TimeWarner koji su prvi prepoznali potencijal ovog startupa iz New Yorka i uložili prvih 6 milijuna dolara u studenom 2010., piše Reuters.
GetGlue je web servis koji proširuje mogućnosti postojećih društvenih mreža, poput Facebooka i Twittera, i omogućava korisnicima da međusobno dijele informacije o pogledanim filmovima, televizijskim serijama, glazbi i knjigama. Ova naoko jednostavna ideja pokazala se kao puni pogodak jer su samo tijekom 2011. godine prikupili dva milijuna korisnika koji su se logirali preko 100 milijuna puta da svoje trenutne medijske interese podijele sa prijateljima. Uz toliku bazu korisnika, medijske kuće ubrzo su pokazale iznimno zanimanje za ovaj web servis, pa tako čak 75 najvećih televizijskih postaja i ostalih medija koriste GetGlue kao barometar kretanja društvenih trendova i izravnu vezu sa svojim gledateljima. Uspješnost ovog startupa priskrbila mu je i Mashable nagradu za najbolji novi startup 2011. godine, kao i dodatnih 12 milijuna dolara u drugoj rundi investicija u siječnju 2012. kada se originalnim investitorima pridružio RHO Ventures.
Osnivač tvrtke Alex Iskold izjavio je za Reuters da se njegov poslovni model temelji na oglašavanju i dijeljenju informacija o interesima korisnika sa sponzorima i velikim brendovima. Iako bi GetGlue tek za 18 mjeseci mogao postati profitabilan, rast korištenja servisa od čak 800 % u godini dana i planirano širenje poslovanja na mobilne uređaje savršen je magnet za velike medijske korporacije, tvrdi Iskold.