Program tečajeva za osposobljavanje stručnjaka iz područja Internet oglašavanja pokrenuo je Unified koji nudi i korištenje svoje marketing platforme fokusirane na društvene mreže.
Ta tvrtka koja se bavi Internet marketingom s naglaskom na društvene medije, objavila je svoj program za educiranje i certificiranje stručnjaka u polju oglašavanja na društvenim mrežama isključivo preko online tečajeva koje objedinjuje pod nazivom Unified University.
Obrazovanje je fokusirano na tri osnovna područja; metriku i izvještavanje koji uključuju najvažnije medijske metrike s dokazanim povratom investicije (ROI) fokusirane na Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube i StumbleUpon, taktički pristup sredstvima i specifikacijama oglasa poput Facebookovog Marketplacea, kredita, plaćenih oglasa, promoviranih tweetova, mobilnih i ostalih društvenih platformi, te strategije za postizanje uspješnosti koje je Unified razvio kroz tisuće obavljenih kampanja i desetke milijuna dolara uloženih na svim društvenim platformama.
Polaznicima se zapravo nude kratki tečajevi kojima po certificiranju da su položili otključavaju pristup naprednim mogućnostima Unifiedove društvene platforme. "Na primjer, StumbleUpon nudi cijeli niz jedinstvenih načina za promociju sadržaja, pa umjesto da korisnici troše novac i vrijeme pokušavajući pronaći onaj model koji im najviše odgovara, nakon što su položili tečaj dobivaju pristup Unifiedovim StumbleUpon naprednim opcijama", rekao je za TechCrunch CEO Unifieda Sheldon Owen, te dodao kako će njihov sustav certificiranja postati relevantan način prepoznavanja stručnjaka iz područja društvenih medija na Internet tržištu. Obzirom da njihove usluge koriste najveći globalni brendovi kao što su Microsoft, Samsung, Nestle, BMW i brojne Fortune 500 kompanije, ta tvrdnja možda i nije daleko od istine. Više informacija o Unified "fakultetu" mogu se pronaći na službenim stranicama.