Osiguravanje kontinuiteta poslovanja u slučaju ispada sustava ključan je preduvjet u sprečavanju financijskih gubitaka, ali svakako i zadobivanju povjerenja korisnika te njegovanju imidža sigurne i stabilne tvrtke, objavio je Combis u današnjem priopćenju.
Osim toga, danas je za mnoge osiguranje kontinuiteta poslovanja i zakonska obveza, prvenstveno za financijske institucije odnosno banke i osiguravajuće kuće.
Combis je stoga, upravo za velike korisnike iz financijskog sektora predstavio 'Business Continuity' i 'Disaster Recovery' rješenja s virtualiziranom IT infrastrukturom kao temeljem za osiguravanje poslovnog kontinuiteta.
"Prema istraživanjima nezavisne istraživačke tvrtke Forrester, financijski gubici uslijed ispada sustava umnogome ovise o djelatnosti tvrtke i mogu iznositi od 150 tisuća pa do nekoliko milijuna dolara na sat. Stoga nije potrebno veliko znanje matematike da se utvrdi koliko banka, ali i njeni klijenti, gube u samo jednom jedinom danu. Zbog toga smatramo kako je inicijalna investicija u rješenja, vezana uz osiguravanje kontinuiteta poslovanja, apsolutno opravdana mnogobrojnim prednostima koje njihova implementacija nosi", izjavio je Goran Car, direktor Sektora sistemske podrške i integracije iz Combisa.
Vrijeme potrebno za ponovnu uspostavu servisa u slučaju ispada (Recovery Time Objective) se u virtualnom okruženju i uz implementaciju Disaster Recovery Manager rješenja, svodi tek na nekoliko sati, za razliku od izvršenja tradicionalnih procedura koje mogu potrajati i nekoliko dana. Osim toga, predstavljena rješenja osiguravaju znatne uštede kroz smanjenje kako operativnih troškova implementacije novih servisa i održavanja postojećih, tako i troškova prostora, električne energije te klimatizacije podatkovnih centara.
Combis za svoja rješenja pruža usluge održavanja u raznim modelima dok korisnicima koji moraju osigurati visoku dostupnost svojih usluga tvrtka nudi održavanje po modelu 24/7 (24 sata dnevno, sedam dana u tjednu).