Regionalni sistem integrator Combis je u Sparkasse Bank BiH implementirao ComContact - visokotehnološko rješenje integriranog IP kontakt centra, kojim se značajno unapređuje komunikacija Banke i njenih klijenata.
Efikasna komunikacija je osnova kvalitetnog odnosa s klijentima. Upravo zato je Sparkasse Bank BiH, čiji je fokus na poslovanju sa stanovništvom, odlučila implementirati Combisovo ComContact rješenje koje povezuje banku i klijenta kroz sve raspoložive kanale komunikacije (telefon, faks, e-mail, voice mail, te osobni, direktan kontakt) na klijentu najprihvatljiviji način i to putem onog medija kojim se klijent najviše služi, bez obzira na smjer i vrstu komunikacije. Ulaganjima u izgradnju kontakt centra, isti se transformiraju u profitno orijentirane dijelove tvrtke te osiguravaju komparativnu prednost na tržištu.
- ComContact rješenje omogućava ispunjavanje osnovne potrebe klijenta da bude zapamćen. Osim toga, omogućava banci da uvijek bude prva u ponudi koja klijente zanima, da poznaje svakog klijenta bolje nego što ga poznaje itko drugi te da s njim komunicira efikasnije i efektivnije nego bilo tko drugi. Kontakt centar pomaže razvoju odnosa banke i klijenta, omogućujući dublju povezanost i suradnju na obostrano zadovoljstvo, – kaže Sanela Žuljević, direktorica Combisa u Bosni i Hercegovini.
Vrhunske mogućnosti današnjih kontakt centara proizlaze iz prednosti korištenja jedinstvene mreže temeljene na Internet Protokolu (IP) koja objedinjuje prijenos govora, videa i podataka. ComContact rješenje se sastoji od međusobno integriranoga tehnološkog i aplikativnog rješenja. Tehnološko rješenje temeljeno je na IP telefoniji i sastoji se od komponenti koje omogućuju zaprimanje i obradu kontakata različitim kanalima komunikacije, dok aplikativno rješenje osigurava jedinstveno evidentiranje kontakata u IPCC-u (Internet Protocol Contact Centre), odnosno uvid u sve kontakte s određenim klijentom te ostale funkcionalnosti cjelovitog rješenja kontakt centra.