Combis i Microsoft Hrvatska predstavili su danas u Zagrebu posljednju generaciju sustava za upravljanje odnosima s korisnicima Microsoft Dynamics CRM, koji tvrtkama omogućava znatno unapređenje učinkovitosti poslovanja, kao i financijsku korist te kvalitativnu transformaciju poslovnih procesa.
Kako piše u priopćenju ovog regionalnog sistem integratora, Microsoft Dynamics CRM je fleksibilno, brzo i u potpunosti integrirano rješenje s brojnim karakteristikama koje omogućuju jednostavno stvaranje i upravljanje korisničkom bazom podataka. Sustav je u cjelosti moguće integrirati s programima koji se svakodnevno koriste u poslovanju, kao što su Microsoft Office i drugi, a korisnici ga sami mogu prilagoditi u skladu s potrebama.
CRM sustav nije rezerviran isključivo za bolje upravljanje odnosima s korisnicima kroz prodajne i marketinške aktivnosti, već ga treba sagledati kao Extended Relationship Management (XRM) platformu koja može donijeti dodane vrijednosti u razvoju proizvoda, upravljanju i nadzoru poslovnih procesa te odnosa s partnerima.
- Aplikacija omogućuje bolju sliku cjelokupnog poslovanja kroz kvalitetno praćenje odnosa s partnerima, pomaže u donošenju ključnih odluka, omogućava efikasno upravljanje, planiranje aktivnosti i resursa te nadzor poslovnih procesa. Radi se o nizu funkcionalnosti koje obuhvaćaju mnogo šire poslovne procese od same prodaje i marketinga – rekao je Mladen Maras, Business Development Manager iz Combisovog Sektora za razvoj i integraciju aplikativnih rješenja.
Prezentirane su i mogućnosti integracije CRM sustava s poslovnim informacijskim sustavima (ERP), čime je tvrtkama omogućen pregled potpune slike poslovanja.
- Moderno poduzeće svakako može uočiti prednosti integracije ERP i CRM sustava koje donosi brojne dodane vrijednosti, između ostalog na način da omogućuje automatizirani, brži i potpuniji uvid u cijelu sliku poslovanja s pojedinim partnerom. Radi se o korištenju tehnoloških rješenja koja značajno podižu konkurentnost na tržištu – objasnio je Maras.
- Posljednje vrijeme vidimo značajan porast primjene ERP i CRM rješenja u sektoru uslužnih djelatnosti te u malim i srednjim tvrtkama. Spajanjem svih relevantnih podataka i brzim uvidom u zahtjeve tržišta, zasigurno će pomoći i tvrtki Kamir u svakodnevnom poslovanju i stvaranju još prisnijih odnosa s klijentima – naglasio je Zoran Šegić, voditelj odnosa poslovnih rješenja u Microsoftu Hrvatska.
Denis Zovko, voditelj informatike iz tvrtke Kamir koja je uvela CRM svjedočio je o prednostima implementacije. Kamir pruža usluge prodaje, ugradnje, servisiranja i održavanja sustava tehničke zaštite prema više od 200 klijenata. Razbacani podaci, dugo vrijeme odaziva, nemogućnost praćenja i predviđanja kvarova, poslova i planiranja poslovanja opterećivali su poslovanje tvrtke. Uvođenjem CRM-a, uspostavljen je centralni registar svih kupaca i objekata na kojima ima instaliranu opremu, popis te opreme i povijest objekta, omogućeno je filtriranje i pretraživanje po svakoj stavci instalirane opreme, servisni proces je ubrzan i pod nadzorom, a procesi upozorenja na servisne preglede i kreiranje naloga su automatizirani.
- Za nas je uvođenje CRM-a donijelo niz prednosti. Omogućen nam je brz i potpun uvid u slučajeve, imamo centralni pristup svim informacijama i olakšano nam je filtriranje podataka. To se odražava kako na našim poslovnim rezultatima i efikasnosti, tako i na zadovoljstvu naših klijenata – zaključio je Zovko.