Regionalni sistem integrator Combis po peti put organizirao je Combis Finance Day, tradicionalno mjesto susreta financijskih institucija i ICT tehnologije.
Financijske institucije danas više nego ikada prije, stavljaju naglasak na personalizirani pristup klijentima što iziskuje optimalno upravljanje poslovnim procesima i organizirane procedure. Combis ovom konferencijom želi predstaviti rješenja koja odgovaraju na ove izazove, rekao je na otvaranju konferencije Ivan Maričević, voditelj prodaje za financijski sektor iz Combisa.
Riječ je o naprednim alatima za upravljanje poslovnim procesima, komunikacijskim kanalima budućnosti, tehnologiji koja omogućava optimalno poslovno planiranje, novim samouslužnim uređajima te drugim tehnološkim alatima i rješenjima koja podižu poslovanje na višu razinu.
Na početku konferencije Jasmin Baborac iz Combisa upoznao je okupljene s Web Contact System rješenjem, a riječ je o tehnologiji koja je posebno značajna za financijski sektor, posebno internet bankarstvo.
WCS je rješenje koje omogućuje komunikaciju s klijentima putem putem weba, pametnih telefona, e-maila, multimedijalnih kioska kroz različite komunikacijske kanale kao što su chat, SMS i e-mail. Primjene WCS-a su brojne, a trenutno je u fokusu financijskog sektora kreiranje virtualnih poslovnica na pouzdan način. Prednosti ovog rješenja su: smanjenje telefonskih računa, korisnicima je omogućen kontakt s bilo kojeg uređaj, pružanje dodatne vrijednosti web servisu banke i novog iskustva klijentima.
Primjene WCS-a su brojne: integracija s web portalom banke što omogućuje proaktivni pristup klijentima, zatim integracija WCS-a s aplikacijom za internet bankarstvo, a treća je integracija WCS-a s multimedijalnim kioscima što omogućava dulji rad poslovnica, ali manji trošak poslovanja.
U nastavku predavanja Jaroslav Lizner iz Verinta održao je predavanje na temu upravljanja ljudskim resursima. Verint je vodeći u Workforce management rješenjima koja osiguravaju optimalno upravljanje ljudskim resursima. Lizner je sudionike upoznao s načinima analiziranja i optimiziranja ljudskih resursa što uključuje kontakt centar, front office, back office te sveukupnih performansa tvrtki.
U današnje vrijeme od presudne je važnosti prilagođavati se neprestanim promjena u poslovnom okruženju, a tu pomaže Business process management (BPM) naglasio je Branimir Tešija iz Combisa koji je održao predavanje na temu Efikasnom upotrebom BPM-a do poslovne agilnosti.
BPM možemo opisati kao proces za optimizaciju procesa, a njegova najveća prednost je mogućnost mijenjanja poslovnih strategija bez promjene IT sustava.
Kad govorimo o financijskim institucijama primjene BPM-a su u CRM-u, kod kreditiranja, poslova vezanih za plaćanje i određivanje cijena. U sektoru osiguranja najčešće se koristi za ugovaranje osiguranje i obradu isplata, zaključio je Tešija.