Zagrebačka tvrtka Strategio poznata po SaaS rješenju Kliker, otvorila je prije nekoliko tjedana podružnicu u Švedskoj.
Osim u Hrvatskoj, tvrtka ima urede u Sloveniji, Srbiji i Izraelu, a cilj otvaranja nove podružnice u Švedskoj je jačanje nastupa na tom tržištu.
"Trenutno smo fokusirani na razvoj tržišta Švedske, odnosno cijelog skandinavskog kruga" - pojasnio je direktor i susnivač tvrtke Marko Dragić i rekao kako u sljedećih 18 mjeseci planiraju širenje organizacije u Mađarskoj, Izraelu te Njemačkoj i Švicarskoj. Lokalne urede tvaraju na zrelim tržištima, kako bi osigurali što bolju uslugu i stvorili preduvjete za daljnji rast.
Kliker je market intelligence SaaS aplikacija koja donosi strukturirane tržišne podatke za odabrano tržište, poput liste proizvoda s aktualnim i povijesnim cijenama, trenutnom dostupnošću i informacijama o promociji. Podatke prikupljaju s web trgovina trgovaca i potom obrađuju, a dostupni su za 17 država. Korisnici Klikera su tvrtke poput Samsunga, Xiaomija, Gorenja, MSAN-a i Linksa, a 70 posto prihoda tvrtke dolazi sa stranih tržišta.