Srednjoškolci koji igraju video igrice bolji u simulacijama operacija nego sami studenti medicine - otkrili su istraživači Medicinskog fakulteta na Sveučilištu Teksas u Galvestonu
U studiji su korištene računalne simulacije kirurških tehnika poput korištenja igle i šivanja, a istraživači su otkrili da su srednjoškolci koji su dnevno u prosjeku dva sata igrali video igrice bili nešto bolji od studenata medicine, piše Techcrunch.
Naši stažisti već su imali prilike raditi na stvarnim slučajevima. Ovo mi govori da računalne igre pomažu u prijenosu znanja i vještina koje su učenici stekli dok su ih igrali, rekao je doktor Sami Kilic, autor studije.
Preliminarno istraživanje potvrđuje uvjerenje da igranje video igara poboljšava vizualnu inteligenciju, a obećavajući rezultati inspirirali neke škole, poput one GameDesk iz Los Angelesa da pronađu načine za implementaciju video igara u nastavni plan i program.