Porsche je vlasnik 15,5 postotnog udjela u Rimcu još od rujna, a u intervjuu za Automotive News Europe, Mate Rimac objasnio je što je bilo ključno za tu transakciju.
Mnogo ljudi unutar Porschea prije ulaganja postavljalo je pitanje što im Rimac može ponuditi, a da već nemaju. Postavljali su pitanja o raznim procesima provjere kvalitete koje Rimac ne radi, a on im je odgovorio kako bi - da ih radi - bio isti poput njih i dodao kako mala, mlada tvrtka nema sve procese koje ima velika. No, njihov stav je promijenio ispunivši očekivanja sa zadatakom koji je dobio. A od njega se tražilo da u samo tri mjeseca na neki način unaprijedi auto koji oni razvijaju. Pojasnio je kako je prijelaz s motora s unutanjim izgaranjem na hibridna i električna vozila veliki izazov i da je Porscheu baš u tome najpotrebnija pomoć.
Otkrio je i kako on trenutno drži 43 posto tvrtke, kineska tvrtka koja razvija baterija 19 posto, Porsche 15,5 posto, Hyundai 14 posto, a manji investitori ostatak, no kako uvijek trebaju još novca, što znači da će biti moguć ulazak drugih investitora u kompaniju. Kaže kako im dodatna partnerstva s automobilskim tvrtkama nisu potrebna, već je izglednije da će sljedeći investitor doći iz svijeta financija. Novca sad imaju dovoljno, ali će im trebati za izgradnju nove tvornice i druge planove.
Porscheu i drugim klijentima s kojima Rimac automobili imaju suradnju ne smeta što Rimac proizvodi automobile, dok god je broj proizvedenih automobila manji od 100 na godinu. No proizvodnja automobila Rimcu je sporedna. On se nada kako će uz pomoć Porschea uspjeti napraviti sljedeći korak i iz malog proizvođača komponenti postati veliki. Tvrtka već sad ima ostvarene suradnje s Porscheom, Hyundaiom, Aston Martinom, Kenigseggom, Renaultom, Pininfarinom i drugima, a u budućnosti želi biti proizvođač ćelija, baterija, elektronike, električnih motora, invertera, prijenosa, torque vectoring sustava, ECU-a i infotainment sustava za električne automobile visokih performansi.
Iako je ostvario puno, Rimac se ne zavarava da mu je budućnost sigurna. Misli da je dugo vremena tvrtka vjerojatno imala jednoznamenkasti postotak šanse za preživljavanje, dok misli da je ta šansa sad oko 30 do 40 posto.
Puna verzija navedenog intervja s Rimcem može se pronaći na portalu Automotive News Europe, a kako su izgledali Rimčevi počeci, može se vidjeti u rephr-ovom intervjuu s Rimcem napravljenom prije sedam godina.