Prljavi trikovi prodaje začinili drugi hrvatski BarCamp

Prljavi trikovi prodaje začinili drugi hrvatski BarCamp

Uspješni i manje uspješni startupovi i sve što uz njih ide od prodaje oglasnog prostora na webu do optimizacije tražilica bile su vruće teme drugog hrvatskog BarCampa održanog na zagrebačkom Fakultetu elektrotehnike i računarstva u petak, 23. siječnja 2009. godine.

BarCamp Zagreb, kao i veliki broj sličnih BarCampova u svijetu, predstavlja malu IT i web konferenciju na koju je ulaz besplatan, a okuplja veliki broj studenata FER-a, nešto manji broj poslovnih ljudi iz računalne branše i naravno - predavače.

Prvo predavanje nakon otvaranje konferencije bilo je ono Berislava Lopca, koji je propitujući publiku otkrio koliko ljudi ima neki web projekt, pri čemu je veliki broj projekata bio nekomercijalan - što nije čudno uzme li se u obzir de su većina u publici bili studenti.

Uslijedila su i konkretna pitanja o planiranju zarade na internetu, naplati i promociji u inozemstvu, kao i o mogućnostima pronalaženja poslovnih anđela odnosno investitora za web projekte.



Predavanja Tomislava Cara bavila su se prodajnim iskustvom na njegovom ranijem poslu, na njegovom Studentskom oglasniku, te planovima za njegov sljedeći projekt koji cilja na 20.000 turističkih subjekata. Njegova znanja proizašla su iz prakse, te je prisutne savjetovao o načinima planiranog pristupa tvrtkama kampanju po kampanju, pojašnjavajući i kako telesalesom kontaktirati 50 do 100 tvrtki dnevno.

Carevo drugo predavanje "Prljavi trikovi u prodaji" bavilo se trikovima koji mogu poboljšati prodajne rezultate, dok je fakultetski predavač i prodavač s višegodišnjim iskustvom Alan Majer prodaju više obradio s teorijske strane ističući aktivni pristup prodaje kupcima uz "okidače" na što se publika složila da se takav pristup nažalost još ne koristi dovoljno u Hrvatskoj.

Viktor Marohnić otkrio je kako je projekt Shout'em dobio 350 tisuća eura investicije, a ljude kakve bi rado zaposlili opisao je riječima "tražimo ljude koji su pametni i znaju završavat stvari", a Goran Peuc kritizirao je izgled e-bankarskog sučelja većine hrvatskih banaka dok su prisutni zaključili kako je šteta što ključni ljudi iz banaka ne prate događaje poput ovoga.