Ono što je Juraj Šebalj za video sadržaj o automobilima, to je Petter Hörnfeldt za video sadržaj o zrakoplovima.
YouTube kanal ovog švedskog 42-godišnjeg pilota prepun je videa koji kvalitetom nadmašuju televizijske emisije iz jednostavnog razloga što obiluju tehničkim i svim drugim detaljima koje Hörnfeldt kao pilot izvrsno razumije, ali ih zna i izvrsno objasniti i onima koji ne znaju toliko o avionima. Svoj kanal pokrenuo je prije osam godina, a u to vrijeme napredovao je i u području produkcije, pa video snimke koje objavljuje sve manje prikazuju njega dok priča, a sve više odlične računalne animacije leta aviona, dijelova aviona, aerodroma, i brojne druge koje pomažu shvatiti tematiku.
Riječ Mentour u nazivu kanala kombinacija je riječi mentor i riječi tour, s obzirom da kanal istovremeno mentorira i nudi tour kroz brojne zrakoplovne teme. U posljednje vrijeme među njegovim videima najčešći su oni o analizama avionskih nesreća, a za razliku od televizijske produkcije takvih nesreća koje često izgledaju kao filmovi, njegove emisije više izgledaju kao uspješna ekranizacija izvještaja koje tijela nadležna za istragu nesreća napišu po završetku istraga. Način na koji priča po zanimljivosti bi se hrvatskoj publici najbolje mogao usporediti s onim koji ima Juraj Šebalj.
Osim ovih, Hörnfeldt je obradio i razne druge teme o primjerice tome je li bolji položaj avionskih motora na krilima ili repu, bi li se putnik snašao kad bi morao sletjeti zrakoplovom, zašto je turbulencija opasna, kolike su plaće pilota, kako rade zakrilca na avionu i brojne druge. Svi zainteresirani ove i druge sadržaje mogu pronaći na njegovom YouTube kanalu i njegovoj web stranici na kojoj se mogu pronaći i brojni drugi sadržaji i linkovi na društvene mreže na kojima je prisutan.
U nastavku članka može se vidjeti njegov video o poznatoj nesreći Air Franceovog aviona koji se srušio na letu iz Brazila za Francusku 2009. godine, jer je posada krivo reagirala na pogrešku nastalu zbog zaleđivanja uređaja koji mjere brzinu zrakoplova.