Prezentacija projekata s Business Plan Contesta i StartUp Weekenda održana je jučer u novim prostorijama Zagrebačkog inkubatora poduzetništva.
U kratkom uvodu, poduzetnik Saša Cvetojević iz Cranea govorio je o planovima ZIP-a, prednostima koje imaju pobjednici događanja kao što su Business Plan Contest i Startup Weekend pri prijavi za sudjelovanje u ZIP-u te sadržajima koje će biti dostupni onima koji postanu članovima.
Animingles - mini igra koja testira znanje o prirodi
Prvi predstavljeni projekt, Animingles nastao je u suradnji Josie Zec, Antonia Žabčića i Ivana Jukića. Cilj ovog projekta je kreiranje igrice u kojoj bi igrači spajanjem dviju životinja napravili novu vrstu te njome prolazili kroz mini igrice čiji je cilj testirati igračevo znanje o prirodi. Najbliža konkurencija ovom konceptu bila bi popularna igrica SPORE, no prednost Animinglesa je edukativna komponenta.
BIC-SIC - rent-a-bicikl kao gradski prijevoz
Ante Gustin predstavio je svoj projekt BIC-SIC, kojim želi građanima Zagreba ponuditi alternativu gradskom prijevozu. Njegov plan je na šest lokacija postaviti bicikle koji bi se iznajmljivali po satu, a ne kao što njegova konkurencija trenutaćno radi, po danu. Time bi konkurirao cijenom ne samo drugim iznajmljivačima bicikala već i cijeni karte ZETa.
Content COD - Skeniranjem bar koda do informacije o proizvodu
Content COD je projekt koji želi korisnicima olakšati razumijevanje sadržaja proizvoda. Aplikacija funkcionira tako da korisnik snimi bar kod proizvoda mobitelom te aplikacija daje korisniku sadržaj proizvoda i njegovo objašnjenje. Rad aplikacije i poslovni plan temeljito je predstavila Tifani Protić.
Gridfuse - izrada aplikacija bez programiranja
Matej Trbara i Luka Mijatović idejni su kreatori Gridfusea, web usluge koja bi omogućavala korisnicima izradu interaktivnih i višekorisničkih aplikacija bez programiranja. Na tom području već postoji jaka konkurencija, Zoho Creator i Caspio, no kako kažu kreatori, za korištenje konkurencije potrebno je prethodno znanje ITa, no za njihovu uslugu to neće biti potrebno. Saša Cvetojević smatra da je tržište ovakvih usluga postalo prezasićeno te je predložio da dobro promisle da li ima mjesta za njih prije nego što krenu u daljnju izradu.
Vendo - oglašavanje ne poleđini računa
David Horvat je u ime tima predstavio Vendo, projekt oglašavanja na poleđini računa. Ideja je da kompanije plate za oglašavanje, a izdavači računa (kafići, dućani i sl.) dobiju role za printanje besplatno te dobiju postotak od cijene oglašavanja. Ulagači su ovaj projekt prepoznali kao jako dobru ideju, naglasili su da to vani već postoji, no da je kopiranje dobrih ideja uvijek siguran način dolaska do zarade.
Zdravko - jabuke u automatu
Zdravko je projekt prodaje jabuka iz mašina koji su osmislili Maja Dujlović i Tomislav Ganžulić. Potaknuti velikom prodajom nezdrave hrane osmislili su ovaj projekt s ciljem približavanja jabuka kupcima. Oni za svoj proizvod kažu da je "između doma i tržnice" jer mnogi ljudi jednostavno nemaju vremena da svrate na tržnicu s ciljem kupnje jedne jabuke. Problem ovog projekta je činjenica da su jabuke kvarljivi proizvod te ako se ne prodaju kroz tri dana moraju se zamijeniti novim. Stare jabuke poduzetnici bi prodali proizvođačima sokova po pristupačnoj cijeni ili ih donirali zoološkom vrtu. Investitori u ovom projektu vide veliki potencijal no napomenuli su kako bi moglo biti mnogo problema oko logistike i zakona.