Tehnološki park Zagreb napravio je male izmjene u pravilniku i u svojem prostoru nedavno ugostio prvi tim u predinkubacijskoj fazi, a uveden je i bežični internet u prostoru Parka.
(Foto: Marko Strizić i Mario Žderić u svom uredu unutar Tehnološkog parka Zagreb)
Prve su to promjene koje je proveo novi direktor Parka Frane Šesnić, koji je za rep.hr pojasnio kako se do sada u Parku nisu primali timovi bez tvrtki, te je to trebalo promijeniti.
"9pm.hr je prvi tim za koji smo prepoznali da ima potencijala za ulazak", rekao je Šesnić i pojasnio kako su mladi FER-ovci Marko Strizić, Mario Žderić i Petar Šimić želju za ulazak u Park iskazali već njegovom prethodniku, no tada to pravila nisu dopuštala. Predinkubacijski timovi sada mogu biti u Parku maksimalno šest mjeseci te u tom roku moraju osnovati tvrtku.
9pm.hr tim razvio je web aplikaciju i mobilnu uslugu prikazivanja noćnog života, a normalan slijed događaja tražio je da počnu raditi zajedno u istom prostoru. Za Tehnološki park saznali su na StartUp srijedama i od ekipe Entrio koja je već u parku, nakon čega su krenuli s ispunjavanjem papirologije za samozapošljavanje uz poticaje i osnivanje tvrtke.
Osim razvijanjem svoje aplikacije, najavili su kako će se baviti i razvojem po narudžbi kako bi pokrili likvidnost, a pokrivaju širok spektar poslova, s obzirom da se bave različitim tehnologijama - Javom, PHP-om, .NET-om, HTML-om, CSS-om te razvojem za iOS i Android.
9pm.hr - aplikacija koja pruža noćni život na dlanu
9pm.hr prikazuje noćne događaje u Hrvatskoj koje je moguće pretraživati po kriteriju cijene, vrste glazbe i slično, a poslovni model temelji se na naplati istaknutih događaja. "Klubovi ne unose sve događaje, a mi želimo imati sve na popisu, a ne samo velika gostovanja", rekao je Strizić za rep.hr i dodao kako petkom i subotom u aplikaciji imaju najavu i do 50 događaja u Zagrebu po večeri. Svoju trenutnu prednost tim 9pm.hr vidi u tome što imaju konkurencije portalskog tipa, dok ljudima kod izlaska više odgovara mobitel, a i njihovi korisnici u 80 posto slučajeva pristupaju preko mobitela. Kažu kako je do sada preuzeto oko 8000 primjeraka njihove aplikacija za iPhone i Android uređaja. Njihovi sljedeći koraci biti će traženje klijenata kojima će raditi web i mobilne aplikacije kako bi osigurali prihode dok se 9pm.hr razvija te rad na prodaji aplikacije za koju znaju da ima potencijal na tržištu.
(Screenshot: 9pm.hr na Google maps karti prikazuje lokacije glazbenih događaja)