Novi projekt Centra za poduzetništvo težak je 300 do 400 tisuća kuna, a između ostalog uključuje novi portal namijenjen privlačenju stranih investicija, o kojem nam je nešto više rekao direktor Centra Željko Kovač.
(Montaža: Direktor Centra za poduzetništvo Željko Kovač i screenshot portala u pozadini)
Što se novo nudi investitorima na portalu CroAdriaInvest i zbog čega ste se odlučili za to ime?
Ranije je postojao takav portal koji je vodio API, ali su bile objavljene samo informacije u svezi onih koji nude projekte za financiranje i opće informacije koje se odnose na način investiranja u Hrvatsku. Mi nudimo to isto ali i vodimo kompletan posao za investitora kad se on pojavi.
Pravno, rješavamo probleme unutar državnih institucija, organizacijske elemente, pružamo full service. Prije je to bilo na nivou informacija, sad to uključuje i after sale service, kako se ne bi događali problemi poput ovih koje ima Ikea.
Kako možete pomoći s problemima tog tipa, ne nadilaze li oni mogućnosti Centra?
Kad razgovaramo s investitorom, uočavamo probleme unaprijed, znamo gdje se pojavljuje određeni problem ako se cesta ne može izgraditi mi to unaprijed kažemo. Ovo što se danas događa kod nas - investitori ulaze, a nitko im ne govori o problemima na koje će naići, a problemi stavljaju Hrvatsku na crnu listu, to je loša savjetodavna usluga.
Što se imena domene tiče, ni jednu drugu nismo mogli registrirati, bile su zauzete. S obzirom da ćemo se dosta oslanjati i na turističku djelatnost, bilo je logično spomenuti Hrvatsku i Jadran u imenu.
Kako mislite dovesti investitore na stranicu, odnosno na koje ćete je načine promovirati?
Suradnjom s određenim institucijama, stranim veleposlanstvima u Hrvatskoj slat ćemo mjesečni newsletter s brojem prikupljenih novih investicija, informirat ćemo ih da postoje investicije i da su dobre, ne samo strane gospodarske ataše u Hrvatskoj, nego i one naše u svijetu. Proaktivno ćemo djelovati i preko HUP-a, objavljivat ćemo svoje sadržaje na inozemnim web stranicama poput GlobalX-a na kojima smo vanjski suradnici, ići ćemo prema investicijskim fondovima...
U kojoj je fazi izrada stranice?
Vizualni identitet je gotov, promijenjena je u zadnjih par dana, pune se podaci, nedostaju još oni o našim inovatorima, to tek treba stići. Ubacivat ćemo projekte koje mislimo da bi bili dobri - izuzetno je bitno da na portalu neće biti projekti koji nisu prošli našu provjeru, radit ćemo due diligence firmi jer ne želimo stavljati ideje koje su magla nego konkretne projekte.
Naš portal ne želi konkurirati vladi u velikim projektima tipa aerodromi i luke, to je dio posla Ministarstva gospodarstva, mi idemo na male i srednje projekte.
Zbog čega društvene mreže nisu bolje iskorištene? Facebook link vodi na vašu osobnu stranicu, Twitter account na početnu stranicu Twittera...
U ovom trenutku smo otvorili fb i twitter tako da će to biti promijenjeno uskoro, nismo još do kraja doradili taj dio.
Kolika je bila vrijednost projekta?
Mi procjenjujemo da će nas ukupni projekt stajati između 300 i 400 tisuća kuna, što uključuje izradu i promociju. Stranica je besplatna za sve objave koje su kvalitetne do momenta ugovaranja nekih financijskih transakcija, prema vani su besplatni i prijevod i due diligence to poduzetnike ništa ne košta