Mediatoolkit traži investiciju

Mediatoolkit traži investiciju

Projekt za mjerenje popularnosti vijesti na Facebooku Mediatoolkit predstavljen je danas na svibanjskoj StartUp srijedi u prostorijama HGK.

(S lijeva na desno: Tomislav Grubišić i Filip Topol)

Riječ je o projektu već predstavljenom u rep.hr-ovom intervjuu s Danielom Ackermannom, alatu koji mjeri koliko se sadržaji na određenim web stranicama dijele putem Facebookove "sviđa mi se" opcije, u svrhu lakšeg pronalaženja viralnih i popularnih sadržaja i praćenja statistike njihovog širenja na različitim portalima.

Mediatoolkit su predstavili Filip Topol i Tomislav Grubišić, koji su naveli kako proizvod nakon devet mjeseci razvoja pregledava 3000 web stranica, odnosno preko 1,5 milijuna vijesti u pet minuta. U budućem razdoblju trebao bi usavršiti dosadašnje funkcije, grafičko prikazivanje statistike, alarme, pratiti druge mreže (Twitter, LinkedIn, Buzz...), uvesti praćenje učinka novinara i brand awareness tool.

U ovom trenutku Mediatoolkit ima oko 400 korisnika, većinu iz Hrvatske koja je testno područje, dok je plan proširiti proizvod širom svijeta gdje bi se naplaćivao po modelu koji bi omogućio njegovo korištenje velikim izdavačkim kućama ali i malim blogovima. S obzirom da tvrtka iSTUDIO svom projektu trenutno ne može osigurati brzi razvoj, već neko vrijeme traži i investitora za projekt. 

Nakon Mediatoolkita predstavljen je i planetpassenger, projekt Josipa Vučkovića iz obrta Studio 28 koji je zamišljen kao svjetski turistički vodič na webu, no po pitanjima i komentarima iz publike moglo se zaključiti da nema ispunjene preduvjete za uspjeh.

StartUp srijeda događaj je koji organizira mreža poslovnih anđela CRANE u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom koja ustupa prostor u Almeria centru. Događaj uključuje prezentacije konkretnih projekata i/ili predavanja koja su vezana uz poduzetništvo i pokretanje tvrtki.

INTERVJU - DANIEL ACKERMANN: Mediatoolkit prezentirat ćemo na the Next Webu

Suvlasnik tvrtke iSTUDIO koja ima 13 zaposlenih je Daniel Ackermann koji ima samo 24 godine, a za rep.hr ispričao je priču o rastu tvrtke i Mediatoolkitu – njihovom novom proizvodu.