Sukladno trendovima u bankarstvu, Raiffeisen banka svoje je mobilno bankarstvo obogatila opcijom KlikPay namijenjenom jednostavnijem provođenju transakcija između tekućih računa.
U prijevodu, to znači da nije potrebno utipkavati IBAN broj nečijeg računa kako bi se provela transakcija između dva tekuća račun, već je dovoljno u telefonskom imeniku imati broj mobitela osobe kojoj se želi uplatiti novac i izabrati tu osobu unutar aplikacije. Ako je ta osoba također klijent RBA i već ima najnoviju verziju mobilne aplikacije RBA mobilnog bankarstva, procedura je krajnje jednostavna i potrebno ju je samo potvrditi PIN-om. Ako osoba nije klijent RBA, uplatu je također moguće izvršiti, no onda osobu treba pozvati da unese svoj IBAN i da određene dozvole.
KlikPay dolazi godinu i četiri mjeseca nakon Keks Pay aplikacije koju je pokrenula Erste banka i sedam mjeseci nakon IziPay funkcionalnosti Zagrebačke banke koja se nalazi u sklopu mobilne aplikacije m-Zaba. Uspoređuju li se te tri aplikacije odnosno funkcionalnosti, čini se da Erste nije samo bio prvi, nego i ostaje predvodnik u navedenom području. Iako RBA ima lijepu i modernu aplikaciju za mobilno bnkarstvo fizičkih osoba, čini se da se nisu trudili nadmašiti Keks Pay po funkcionalnostima.
Platitelji mogu biti samo klijenti RBA, a eventualna komunikacija između korisnika ne vodi se unutar aplikacije, već se preusmjerava na SMS poruke, VIber ili Whatsapp. Više o KlikPayu može se vidjeti i u donjem videu.
PROMO: Rep.hr do 2021. godine želi postati portal s najviše IT oglasa za posao. Pogledajte koja se zanimanja trenutno traže. |