Trgovačkim lancima koji omogućuju kupnju preko interneta ovih dana pridružio se i dalmatinski trgovački lanac Tommy koji je pokrenuo mobilnu aplikaciju TommySpiza.
Na ideju pokretanja aplikacije došli su još prije šest mjeseci, a njezina prva verzija omogućuje kupnju prehrambenih proizvoda unutar aplikacije i njihovo preuzimanje u poslovnici, čime se smanjuje vrijeme potrebno za kupnju i vrijeme provedeno u trgovini.
TommySpizu razvila je splitska agencija Locastic, koja je u sklopu projekta napravila istraživanje tržišta, izradu wireframea, dizajn, razvoj, produkciju i korisničko testiranje. U ovom trenutku aplikacija podržava preuzimanje namirnica u sedam trgovina u Splitu, Solinu, Kaštel Novom i Dugopolju, no rad na aplikaciji se nastavlja, pa će sljedeće verzije uključivati više poslovnica, više artikala, više načina plaćanja i dostavu, a osim mobilne aplikacije Tommy bi trebao dobiti i internet trgovinu.
TommySpiza dostupna je za Android i iOS, a cijena prvih 1000 narudžbi bit će umanjena za 10 posto korisnicima koji prilikom kupnje navedu promo kod SPIZA10.