Grad Zagreb i ZET predstavili su danas novu mobilnu aplikaciju za kupnju karata u tramvajima i autobusima.
Priča o Moj ZET aplikaciji započela je 2017. godine za vrijeme mandata prošle vlasti, kada je (prema tadašnjem pisanju medija) King ICT dobio razvoj mobilne aplikacije po cijeni od 1,8 milijuna kuna. Aplikacija danas nije bila javno objavljena, a Zagreb je, prema rep.hr-ovim neslužbenim informacijama izvršio manju nadoplatu kako bi se ona ažurirala (promjena na euro, ažuriranje tehnologija - više informacija objavit ćemo nakon što dobijemo službeni odgovor na upit, op.a.) te je ona sada konačno objavljena na Google Playu, a nakon skoreg odobrenja Appleabi trebala biti dostupna i na AppStoreu.
Aplikacija bi nešto kasnije navodno trebala dobiti dodatne funkcionalnosti poput neke verzije praćenja lokacija tramvaja, a za sada je tu najbitnija opcija - kupnja karata. Procedura je relativno jednostavno - prilikom prvog korištenja se potrebno registrirati, a s vremena na vrijeme i nadoplatiti račun unosom podataka bankovne kartice. Prilikom svakodnevnih putovanja kupuju kartu unutar aplikacije i aktiviraju je u tramvaju ili autobusu. Aktivacija se može provesti skeniranjem QR koda ili naslanjanjem mobitela na NFC čip koji se nalazi na naljepnici s QR kodom. U slučaju promjene linije, postojeću kartu potrebno je ponovno ovjeriti. Za kupnju mjesečnih ili godišnjih kupona potrebno je prethodno spojiti korisnički račun u aplikaciji putem Moj ZET portala s podacima evidentiranima u ZET-u.
U trenutku kad prođe 80 posto vremena važenja karte, aplikacija notifikacijom podsjeća putnika kako će ona isteći. Ako je u nekom trenutku potrebno pokazati kartu kontroloru, to se obavlja klikom na ikonicu u gornjem liveom kutu aplikacije.
Naljepnice s QR kodom i NFC čipom nalaze se na ulaznim vrstima tramvaja i autobusa, a u nekim slučajevima su samo na vratima predviđenima za ulaz što je relativno nepraktično rješenje u slučaju gužvi, no moguće je da će se to promijeniti.