Kakve mobilne aplikacije žele korisnici?

Kakve mobilne aplikacije žele korisnici?

Internetom preko mobitela surfa 28 posto hrvatskih građana, a prema Nokijinom istraživanju, broj bi bio i veći kad ne bi bilo brige zbog troškova.

Rezultati istraživanja prezentirani su na Nokijinom Media Eventu održanom danas, no treba napomenuti kako je ono napravljeno na uzorku od 709 ispitanika, koje s obzirom na njihovu strukturu ne predstavlja reprezentativan uzorak za državu.

Među korisnicima koji prema istraživanju koriste Internet na mobitelu prevladavaju muškarci (66 posto) i mlađi od 40 godina (67 posto), a što se podatkovnih paketa tiče 38 posto korisnika koji ih koristi troši 100 MB prometa, a 48 posto veće pakete.

Prosječni korisnik ima oko 10 aplikacija na svom uređaju, a najpopularnije su redom igre, multimedija, zabava, vijesti, vremenska prognoza, navigacija, komunikacija, društvene mreže i drugo.

Najveći broj korisnika (29 posto) za aplikacije saznaje direktno od developera (odnosno preko stranica koje dovedu do njega), a slijedi Ovi Store (24 posto), Appstoreovi od T-Mobilea, VIP-a i Applea, Play Now od Sony Ericssona, Android Market od Googlea i ostali.

Glavni izvor za informacije o aplikacijama su prijatelji i rodbina, na drugom mjestu su forumi, a na trećem mobilni operateri.

Upitani za imena tvrtki ili organizacija čije aplikacije bi najradije koristili (ili već koriste) ispitanici su na prvo mjesto stavili vremensku prognozu, medije, putne servisne informacije i financijske usluge banaka. Više informacija u sljedećoj tablici (klik na sliku otvara cijelu tablicu u novom prozoru).