Huawei je na nedavno održanom Huawei Developer webinaru pod nazivom „Grow in China, Win with AppGallery“ još jednom istaknuo svoju predanost pomaganju developerima širom svijeta da uđu na unosno kinesko tržište aplikacija.
Na webinaru su programeri imali priliku čuti više o Huaweijevim inicijativama, od savjetovanja i lokalizacije proizvoda, do akvizicije korisnika i monetizacije kako bi im pomogli u savladavanju prepreka ulasku na jedno od najbrže rastućih tržišta aplikacija.
Kina je jedna od prvih „mobile-first“ društava na svijetu. Broje preko 904 milijuna korisnika mobilnog interneta, a prošle su godine kineski korisnici zabilježili gotovo 100 milijardi preuzimanja aplikacija. Iako je tržište veliko i obećavajuće, postavljene su i visoke barijere za inozemne developere zahvaljujući dugim popisom različitih kvalifikacija, certifikata, recenzija, licenci i dozvola koje izdavači moraju osigurati prije nego što dobiju pristup kineskim korisnicima pametnih telefona.
"Primjerice, izazovno je snaći se u širokom rasponu lokalnih propisa i zahtjeva za usklađivanjem, a programeri se često trude lokalizirati svoju aplikaciju i učiniti je relevantnom i dostupnom za prodaju za kineske korisnike", naglasio je Ilya Fedotov, voditelj odjela za globalno partnerstvo i razvoj ekosustava u Huawei CBG-u.
Kako bi programerima pomogao u snalaženju i uspješnom pokretanju njihovih aplikacija na kineskom tržištu, Huawei će im ponuditi sveobuhvatnu pomoć, od savjetovanja o pravilima, lokalizacije proizvoda do akvizicije i unovčavanja korisnika.
Novi whitepaper pomaže programerima da bolje razumiju kinesko tržište aplikacija
Objavljen je i whitepaper koji pruža uvid na kinesko tržište aplikacija, raspravljajući o tome što potiče tako snažno širenje na tržištu i određujući područja rasta, kao i zalažući se za teme vezane uz korisnike kao što su njihova akvizicija i zahtjevi uvjeta korištenja. Whitepaper daje detalje o nizu novih mjera i inicijativa koje Huawei pokreće kako bi olakšao ulazak programera na kinesko tržište.
HMS ekosustav pruža opsežnu podršku kako bi programerima pomogao u istraživanju poslovnih prilika u Kini, pružajući odgovarajuće usluge savjetovanja, lokalizacije i integracije, marketinga i usluga provođenja kampanja, a od prošle godine Huawei je pomogao preko 350 partnera da uđu na kinesko tržište.
Programeri aplikacija podijelili svoja iskustva s kineskog tržišta
Iako na kineskom tržištu aplikacija postoje brojne mogućnosti, programeri često moraju prihvatiti različita ograničenja i jedinstvenost baze korisnika.
Na webinaru su giganti mobilnih igara u Kini, kao što su Tecent, iDreamSky, Jinke i Feiyu, dijelili savjete kako programeri mogu prevladati izazove prilikom ulaska na kinesko tržište aplikacija, kao i korisne informacije o navikama kineskih korisnika i drugim potrošačkim trendovima.
Na webinaru su sudjelovali i pravni stručnjaci iz Huaweija koji su programerima ponudili detaljne upute o kvalifikacijama koje su potrebne u Kini, pomažući im u ispravnom tumačenju različitih zahtjeva za usklađenošću sadržaja prilikom pokretanja aplikacija.
"AppGallery dao nam je dragocjene smjernice o kineskom tržištu aplikacija i osigurao nam alate, znanje i podršku koji su nam potrebni da maksimiziramo potencijal PicsArt-a za milijune korisnika AppGallery trgovine u Kini", istaknula je Jennifer Liu, generalna direktorica PicsArt-a za kinesko tržište.
Pokrenuta nova online konzultacijska platforma za pomoć programerima
Huawei je pokrenuo i novu platformu za online savjetovanje koja je jednostavna za upotrebu kako bi programerima pomogla u snalaženju na kineskom tržištu. Budući da se developeri često suočavaju s problemima poput ispunjavanja preduvjeta za određene kategorije aplikacija, kao i upita o monetizaciji, privatnosti podataka i licenciranju igara, platforma im može pomoći da identificiraju potrebne licence ili dokumentaciju za različite kategorije aplikacija.
Uz to, Huaweijev ekosustav pružit će usluge savjetovanja kako bi vodio programere do stjecanja potrebnih kvalifikacija, poput softverskog korporativnog certifikata i drugih potrebnih licenci i dozvola, kao i lokalizacije proizvoda, posebno uz testiranje na kineskom tržištu i integraciju HMS-a. Developeri također mogu iskoristiti opsežne marketinške resurse AppGallery trgovine kako bi stekli značajnu bazu korisnika u Kini.
Rješenja koja developerima igara pomažu da stvore bolja iskustva
Kineski igrači imaju velika očekivanja kada je riječ o kvaliteti igara - više od polovice kineskih gamera svrstava grafičke performanse u važne čimbenike, a preko 40 % je naglasilo kako su im važni inovativan i opsežan gameplay u svom izboru igara. Kroz HMS Core rješenja, tvorci igara mogu kreirati visokokvalitetna iskustva prilagođena kineskim igračima, koji su spremniji trošiti vrijeme i novac na složenije igre.
Huawei ima veliku bazu korisnika u Kini, kao i duboko razumijevanje svog domaćeg tržišta aplikacija. Tvrtka sve više nastoji iskoristiti tu stručnost kako bi međunarodnim programerima pomogla da bolje razumiju kinesko tržište, pomažući im da prevladaju prepreke i otključaju nebrojene mogućnosti lansiranja aplikacija u Kini.
Brojni Huaweijevi programi u Europi
Huawei je, osim u Kini, snažno posvećen i razvoju poslovanja u Europi, pa tako i u Hrvatskoj. Kompanija je nedavno pokrenula studentski razvojni program u koji se mogu uključiti i studenti iz Hrvatske, a u sljedeće tri godine u njega će biti uloženo milijun eura. Cilj projekta je pomoći studentima diljem Europe da se međusobno povežu, istraže otvorene mogućnosti Huaweijevih mobilnih usluga i nauče kako koristiti HMS Core SDK za kreiranje modernih aplikacija. Huaweijeva suradnja sa zajednicom developera jasno je vidljiva i u Hrvatskoj, a rezultirala je brojnim domaćim popularnim aplikacijama koje su dostupne u AppGallery trgovini. Domaći korisnici tako u trećoj najpopularnijoj trgovini aplikacija na svijetu mogu pronaći omiljene aplikacije domaćih banaka, medija, lokalnih servisa ili telekoma, a u AppGallery kontinuirano pristižu nove korisne aplikacije.