Hrvatski Telekom unaprijedio je ApliCentar, prvi domaći virtualni centar za mobilne aplikacije.
Unaprijeđeni izbornik sada olakšava potragu za aplikacijama, a novost je i posebna ponuda aplikacija za poslovne korisnike.
Na servisu ApliCentar koji nudi 80 aplikacija korisnih hrvatskim korisnicima poput HT-ove aplikacije Tko me zove ili Croatia Traffic & Weather reporta sada je i nova poslovna aplikacija Formit nastala istraživanjem potreba korisnika za praktičnim i korisnim mobilnim aplikacijama. Formit omogućuje jednostavno i efikasno prikupljanje podataka te njihovo arhiviranje značajno štedeći vrijeme i novac. Posebno je stoga korisna tvrtkama koje se bave skupljanjem podataka na terenu (poput agencija za istraživanje tržišta i sl.), prodajnim agentima koji narudžbe mogu odmah upisivati u prijenosni uređaj, konobarima prilikom preuzimanja narudžbi, patronažnim medicinskim sestrama itd.
Što nudi Formit - aplikacija za skupljanje podataka na terenu?
Koristeći ovu inovativnu aplikaciju korisnici podatke odmah upisuju u svoj smartphone ili tablet uređaj (unos je moguće i kada uređaj nije na mobilnoj mreži), a nakon što se ispuni, obrazac se putem mobilne mreže šalje u bazu podataka koja se nalazi na inicijalnoj stranici aplikacije. Njoj se pak može pristupiti bilo kada i s bilo koje lokacije koristeći odabranu sigurnosnu lozinku. Inicijalna stranica aplikacije dostupna je na službenim stranicama T-Mobilea za poslovne korisnike.
Bazu podataka moguće je po potrebi - jednim klikom - prebaciti u Excel, XML ili CSV formate. Inovativnost Formit rješenja očituje se i u mogućnosti kreiranja obrazaca prema individualnom potrebama korisnika. Putem jednostavnog sučelja, korisnici mogu doslovno u nekoliko minuta izraditi željeni obrazac – bilo na svom računalu, tablet uređaju ili mobilnom telefonu. Korisnik dakle sam kreira upitnike, menije, (prodajne) liste itd.
Velika prednost aplikacije Formit u odnosu na slične je ta što ju je moguće početi koristiti odmah nakon downloadanja, a mogu je koristiti svi uređaji koji rade na popularnom Android operativnom sustavu.
Momentem - broji vrijeme provedeno u razgovoru s nekim brojem
Između ostalih besplatnih aplikacija Hrvatski Telekom je, na određeno razdoblje, omogućio i preuzimanje aplikacije Momentem - vodeće aplikacije za praćenje vremena. Momentem je razvila inovativna američka tvrtka Wmode, a omogućuje automatsku kategorizaciju vremena provedenog u razgovoru s nekim brojem. Ova mogućnost posebno je praktična i korisna savjetnicima, odvjetnicima itd. koji sada mogu vrlo jednostavno obračunavati vrijeme provedeno s klijentima. Trenutačno je Momentem moguće koristiti uz BlackBerry uređaje, no do kraja 2011. HT će ju ponuditi i za najpopularniji svjetski operativni sustav - Android.
Svim ljubitelji mobilnih aplikacija, poslovnim i privatnim, HT na ApliCentru nudi inovativno rješenje kojim su stalno u toku s njima zanimljivim novostima. Imajući u vidu specifične interese svojih korisnika, HT je omogućio primanje e-maila koji će ih obavijestiti o dolasku nove mobilne aplikacije iz kategorije koja je njima interesantna.