Volksbank Hrvatska zaslužuje pohvalu zbog otvaranja Facebook stranice, ali već prvi komentari pokazali su kako ta odluka donosi i zahtjevne izazove.
Naime, simpatije zbog približavanja korisnicima mogle bi se pretvoriti u nedostatke ne pronađe li banka način za uspješnu dvosmjernu komunikaciju kojom će ih učiniti još zadovoljnijima.
Prvim izazovom moglo bi se proglasiti pitanje jednog od korisnika banke koji je na Facebooku upitao "Što učinit kada tvoja banka ne spušta kamatu na "švicarce", a druge banke to rade?" ironično spomenuvši bančin slogan "za tebe" nešto niže.
Ovakvo pitanje predstavlja veliki izazov za PR koji je navikao na jednosmjernu komunikaciju, te će biti zanimljivo vidjeti hoće li korinsik dobiti ikakav odgovor i hoće li on moći preokrenuti situaciju u korist banke.
U priopćenju poslanom medijima, Volksbank Hrvatska otkrila je i niz pogodnosti svoje Facebook stranice, koje uključuju i nagradnu igru koja svakodnevno dodjeljuje 2000 kuna nekoj od osoba koje su prethodno opisale neki svoj neplanirani trošak.
UPDATE:
Manje od dva sata nakon postavljanja poruke, posjetitelj je od banke dobio odgovor...