Većina marketinških stručnjaka smatra društvene mreže sastavnim dijelom svoje strategije za ovu godinu, a 70 posto njih planira povećati budžet za reklamiranje na tim mrežama za više od 10 posto.
Pokazuju to rezultati ankete koju su među grupom rukovoditelja reklamnih agencija i marketinških stručnjaka proveli Mashable i Effie Worldwide, a koja je također pokazala da je primarni cilj povećanje broja "lajkova" na Facebooku.
Govoreći u svoje i ime svojih klijenata, stručnjaci su izvijestili kako će na društvene medije potrošiti 11.9 posto ukupnog ovogodišnjeg budžeta, u usporedbi s 13 posto koliko će potrošiti na oglašavanje putem televizije.
Većinom tog novca pokušat će naći nove obožavatelje na Facebooku, što je 35 posto anketiranih proglasilo svojim primarnim ciljem. Druga najzastupljenija strategija bila je povećanje prisutnosti u mobilnim mrežama.
Iz podataka nije jasno odnosi li se istraživanje samo na SAD ili i na druge države.