Na Internet oglašavanje u SAD-u u prvoj polovici godine potrošeno je 12,1 milijardi dolara, što je 11,3 posto više nego u istom razdoblju 2009.godine.
Slika 1 - Prihodi u prvom polugodištu 2010. godine najveći su do sada
Izvještaj IAB-a (PDF) otkriva kako je najprofitabilnije pretraživanje (slika 2) na koje otpada 5,75 milijarde, a slijede prikazivanje bannera (banneri, digitalni video, sponzorstva i rich media) sa 4,36 milijardi, mali oglasi sa 1,26 milijardi, referali sa 642 milijuna i email oglašavanje sa 120 milijuna dolara.
Od prihoda ostvarenih u prvom kvartalu, 61 posto ostvareno je na bazi učinka, 35 posto na bazi broja prkaza odnosno CPM-u, a četiri posto uključuje kombinaciju obje metode.
Iznosi koje ulažu najjači oglašivači uglavnom su ostali na istoj razini od prošle godine.
Slika 2 - najprofitabilnije je pretraživanje
Slika 3 - Kretanje pojedinih grana prihoda od oglašavanja na webu kroz vrijeme