Pisanje recenzija na Internetu pretvorilo se u pravi legalni biznis, a prema jednom istraživanju čak trećina ih je lažna.
Jedan od ljudi koji zarađuju na pisanju pozitivnih recenzija na Internetu je Tod Rutheford, piše New York Times. On je pokrenuo site GettingBookReviews.com i uz cijene od 499 dolara (2984 kune) za 20 recenzija knjige i 999 dolara (5974 kune) za njih 50, brzo dogurao do 28.000 dolara (167.440 kuna) mjesečnog prihoda. Kad je uvidio kako ne može stići napisati sve tražene (pozitivne) recenzije, Rutheford je objavio oglas za freelancere kojima je ponudio 15 dolara (90 kuna) po recenziji na koji mu se u 24 sata javilo 75 zainteresiranih.
Ovakav biznis zapravo ne bi trebao biti iznenađenje jer je američko tržište dovoljno veliko i za puno besmislenije poslove, a potencijal se mogao naslutiti već iz istraživanja koje je stručnjak za data mining Bing Liu proveo 2008. godine kada je zaključio kako je oko trećina recenzija na Internetu lažna. Iako bi se moglo zaključiti kako je hrvatsko tržište premalo kako bi se iz pisanja lažnih recenzija mogao napraviti biznis - razne recenzije restorana koje su objavljivane u tisku mogle bi poljuljati takav stav.
Kad je u pitanju hrvatski Internet prostor, prve lažne recenzije određenih proizvoda ili usluga vjerojatno su bile one na Forum.hr-u, gdje su mnogi znali hvaliti svoje proizvode ili usluge, pri čemu su mnogi bili otkriveni, a blizu tim praksama su i one lažiranja anketa, Facebook lajkova i komentara članaka na portalima. S obzirom da su se takvim poslovima navodno bavile i neke PR agencije, može se reći da Hrvatska ne zaostaje za drugim tržištima.