Produžen rok za prijave kreativnih radova i oglasnih kampanja za nagrade X i Mixx

Produžen rok za prijave kreativnih radova i oglasnih kampanja za nagrade X i Mixx

Organizatori prvog nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, u suradnji sa stručnim žirijima nagrade X i Mixx, produžili su rok za prijave kreativnih radova autora i agencija do 10. svibnja.

Rok za prijave radova produžen je zbog velikog interesa kreativnih agencija i brojnih upita samostalnih autora te činjenice kako je moguće prijaviti radove i kampanje koji su izvedeni u periodu od 01. siječnja 2010. do 01. travnja 2011. Kako je u navedenom periodu bilo mnogo kvalitetnih kampanja, žiriji natjecanja donijeli su odluku o produljenju roka za prijave, kako ne bi zakinuli potencijalne natjecatelje s rokovima za predaju materijala. Radove mogu prijaviti sami oglašivači, kreativne agencije i samostalni autori.

Autori radova u klasičnim (offline) medijima će se natjecati u 2 osnovne kategorije, "Best on market" i "Best of Admaking" za nagradu X, a za sve digitalne kampanje ili elemente kampanja agencije i web produkcijske kuće radove će moći prijaviti za nagradu Mixx.

Kotizacije za prijave cjelovitih kampanja za nagrade X i Mixx iznose 749 kn + PDV, a u kategoriji nagrada Mixx moguće je prijaviti i dio kampanje, odnosno pojedine elemente digitalnih kampanja po cijeni od 199 kn + PDV. Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa mogu se pronaći na web stranici: www.idejax.com.

IdejaX ima ambiciju prezentirati i odabrati najbolje kreativne marketinške radove u offline i online oglašavanju u Hrvatskoj u prethodnoj godini. Osim toga, festival će biti platforma za razmjenu ideja, iskustava i aktualnih marketinških trendova na europskoj i regionalnoj sceni.