Digitalna agencija Digitalist koja djeluje od kraja 2015. godine ponudila je na prodaju svoj brend, a po potrebi i tvrtku.
Kako je za rep.hr pojasnio Mladen Mileusnić, Digitalist je nastao spajanjem agencija Effectus media i Digitize, iza kojih su stajali Mileusnić i Tessa Uhlik, odnosno Krešimir Drvar. Zajednička tvrtka zadržala je ime Effectus media d.o.o., ali je prema vani nakon rebranding i vizualnog rješenja koristila naziv Digitalist.
Pozicionirali su se kao agencija za performance marketing i vodili niz većih klijenata među kojima i Croatia Airlines, A1 Hrvatsku, Niveu, Optima Telekom, Novu TV, BlueSun i druge. 2017. godine njihov rad je i prepoznat te su primjerice te godine osvojili nagrade MIXX Best in show, MIXX Cross Media Integration te bili u finalu za MIXX mobile app i finalu Somoborca, odnosno Somo Tech nagrade...
Niz okolnosti kao što su vrbovanje zaposlenika od strane konkurencije, obiteljska situacija, odluke klijenata da posao obavljaju inhouse i slično te COVID-19 epidemija razlog su zbog kojeg su se odlučili povući s tržišta.
Onaj tko kupi brend Digitalist, osim imena dobit će vizualno rješenje, web stranicu, pripremu za vizitke, memorandume, kuverte i reputaciju. Cijena po kojoj se prodaje je 40.000 kuna plus PDV, za dodatnih 10.000 kuna prodaje se u paketu s tvrtkom Effectus media, a rok za kupnju je kraj godine.