Marketinška agencija Oglasna mreža osnovana je u sklopu Medijske mreže kako bi prodavala oglasni prostor njezinih projekata, među kojima je i nekoliko web portala.
Uz prodaju oglasnog prostora, Oglasna mreža pružat će PR usluge i različitu vrstu promocije medija. Uz to, Oglasna mreža pružat će usluge oglašavanja, odnosa s javnošću i promocije i vanjskim klijentima te ih povezivati s medijima Medijske mreže, ali i ostalim hrvatskim medijima.
Oglasnu mrežu vodit će Diana Mikloš, koja je u Medijsku mrežu prešla u listopadu 2009. godine s mjesta voditeljice marketinga magazina Ekstra.
Osim NCL grupe i magazina Ekstra, Diana Mikloš karijeru je gradila i u nekoliko drugih uspješnih izdavačkih tvrtki. U Adria Media Zagreb tijekom 2007. i 2008. godine bila je voditeljica izdanja Sensa i National Geographic Traveler, a u 24sata od 2005. pa do kraja 2007. godine radila je u odjelu prodaje i promocije. Kao voditeljica produkcije bila je i dio tima Tojer komunikacija.
"Prelazak u značajnu tvrtku na tržištu kao što je Medijska mreža na radno mjesto voditeljice prodaje vrlo je značajan korak. Moj dolazak u Medijsku mrežu doživjela sam kao napredak u karijeri i u znanju po pitanju prodaje. S uspješnom ekipom koja čini ovu tvrtku cilj mi je unaprijediti prodaju i što više educirati i približiti klijentima na tržištu benefite web oglašavanja", izjavila je Diana Mikloš.
Diana Mikloš rođena je u Zagrebu 1966. godine.
Medijska mreža osnovana je u proljeće 2008. godine i u kratko je vrijeme postala značajna medijska kuća s nizom uspješnih projekata. Uz internetske portale: portal za žene She.hr, financijsko-poslovni portal Profitiraj.hr, urbani lifestyle portal Metro-portal.hr, besplatne zagrebačke novine Zagreb.hr, video news agenciju Infopunkt.tv i foto agenciju Mape, Medijska mreža uskoro će tržištu predstaviti i novi projekt, internetski portal Online-zagreb.hr.