Rep.hr povremeno nazivaju razne tvrtke koje nude uvrštenje u Internet imenike, a njihovi prodajni djelatnici redovito nemaju pojma ni čime se rep.hr bavi.
Posljednji takav primjer dogodio se danas kad su nas nazvali iz tvrtke Visoki rast, čiji nam je djelatnik za 1000 kuna htio prodati certifikat kvalitete koji smo osvojili "jer se o tvrtki ništa loše ne može naći na Internetu".
Na upit znaju li oni uopće čime se tvrtka bavi, djelatnik je tek pročitao naziv tvrtke (Službeno ime nije rep.hr nego Računalni i ekonomski poslovi - REP d.o.o.), te se pravdao kako je netko drugi kod njih vršio istraživanje na osnovu kojeg nam je dodijeljen "certifikat", pa ta osoba zasigurno zna čime se bavimo. Na tvrdnju da je certifikat bezvrijedan nije ni pokušao odgovoriti i tako ga obraniti.
Zanimljivo je da se odlaskom na KvalitetneTvrtke.com na kojoj je rep.hr trebao biti uvršten za "samo 1000 kuna" ne vide informacije o nikakvom certifikatu, te gotovo i nema nikakvog sadržaja osim naslovnice.
Nažalost, primjeri prodaje uvrštenja u manje ili više bezvrijedne poslovne imenike nisu osamljeni, te se u našem slučaju telefonski pozivi te vrste događaju možda i jednom mjesečno, nekad i u organizaciji jakih medijskih kuća. Rep.hr-ov odgovor uvijek je isti - znate li uopće čime se bavimo - baš kao i negativan odgovor prodavača s druge strane. Kod tiskanih imenika često pitamo i tko će od naših potencijalnih klijenata odlučiti listati imenik i tako slučajno doći do nas kako bi nam dojavio neki događaj, priopćenje, vijest ili oglas za posao.