Prema istraživanju analitičke tvrtke Flurry oglašivači još uvijek ne koriste puni potencijal mobilnih platformi i uređaja na koje odlazi samo jedan posto ukupnog medijskog budžeta za reklamiranje proizvoda i usluga.
Tradicionalni outleti poput tiska i radija i dalje drže neopravdano visoki udio marketinškog kolača, unatoč činjenici da se interes korisnika za te medije neprestano smanjuje s razvitkom i dostupnosti mobilnog Interneta. Kako piše Flurry.com, prema najnovijim statističkim podacima američki konzumenti provedu na tabletima i smartphone uređajima 23 posto ukupnog vremena potrošenog na interakciju sa svim dostupnim medijima, što je za jedan posto više od vremena potrošenog na korištenje Interneta preko računala, ali znatno više od samo šest posto koje odlazi na tisak. Usprkos tome, oglašivači i dalje preferiraju zakup reklama u tradicionalnim medijima pa na oglase u novinama troše 29 posto, na radio 11 posto, a samo jedan posto odlazi na mobilno oglašavanje.
Prema podacima sa stranice adriastats.com koja se u konkretnom slučaju poziva na IAB Europe, u Hrvatskoj na online oglašavanje otpada 8,3 posto ukupnih trošenja na reklame preko svih oblika medija, što je 14 posto manje nego u SAD-u, a za oglašavanje na mobilnim uređajima niti ne postoje statistike. Nesrazmjer je još zanimljiviji ako se uzme u obzir demografija korisnika pojedinih medija jer prema istraživanju američkog tržišta, mobilne uređaje najviše koriste mladi od 18 do 34 godine koji su ujedno i najpoželjnija ciljana skupina, pogotovo žene između 25 i 34 godine s godišnjim prihodima od 60 do 80 tisuća dolara. Upravo bi te skupine korisnika trebale potaknuti ulaganja u mobilne platforme i natjerati oglašivače da iskoriste potencijal novog tržišta koje još uvijek nije zasićeno i opterećeno mnogobrojnom konkurencijom i regulativnim ograničenjima.