Web servis Lastminute ad namjenjen last minute prodaji oglasnog prostora odlučio je privući pozornost izborom pjevačice Lane Klingor za glasnogovornicu.
Radi se o B2B (business to business) servisu koji pruža uslugu povezivanja oglašivača i medija koji u uobičajenim uvjetima i po standardnoj cijeni nisu uspjeli prodati oglasni prostor, a u last minute ponudi ih ističu po posebnoj cijeni što ih čini prihvatljivijima za oglašivače.
Koncept last minute oglašavanja, prvenstveno je namijenjen srednjim i malim poduzećima, a tom segmentu tržišta omogućuje promotivne aktivnosti po znatno nižim cijenama. Također, LMA informira o posebnim prilikama za oglašavanje u svim medijima na jednom mjestu.
U Hrvatskoj je LMA prvi koji svojim korisnicima nudi usluge toga tipa. Uz pregled i odabir ponuda za oglašavanje, kupcima se nudi mogućnost detaljnog informiranja o pojedinom mediju (naklada, teritorijalna pokrivenost, posebnost branda...) a servis nudi i pomoć pri kreativnoj i tehničkoj izradi oglasa onim kupcima koji tek kreću u oglašavanje svojih proizvoda i usluga.
Na ovu funkciju Lana Klingor je došla nakon što je u studenom prošle godine napustila mjesto glasnogovornice Zagrebačkog Kazališta Mladih. Diplomirala je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti 2009. godine.