Gotovo 95 posto korisnika interneta diljem svijeta pristupa raznim aplikacijama za slanje poruka, što ih čini idealnim mjestom gdje brendovi mogu doseći svoju publiku.
No kako postići pravu ravnotežu između promocije svojih ponuda i ostajanja nenametljivim? U nastavku slijede savjeti koje je na osnovu Viberovog engleskog bloga prilagodila Berina Tanović, direktor prodaje u Rakuten Viberu.
1 Stvaranje pametnog sadržaja
Stvaranje bogatog medijskog sadržaja može značajno poboljšati korisničko iskustvo s vašim brandom – jer ti vizualni elementi čine vaš sadržaj privlačnijim i pomažu u učinkovitijem prijenosu poruke. Ispričajte zanimljive priče uz pomoć bogatog medijskog sadržaja i potaknite interakciju. Primjerice, brandovi na Viberu dijele primamljive slike i videozapise kako bi predstavili nove proizvode, objavljuju tekstove s izražajnim emotikonima i gumbima za poziv na akciju kako bi utjecali na kupovinu te dijele različite datoteke sa svojim klijentima putem poslovnih poruka; te prilagođavaju svoje chatbotove, šalju naljepnice i vrtuljke kako bi privukli pažnju klijenata.
Također je važno dijeliti relevantne i vrijedne informacije koje su povezane s potrebama i interesima onih koji ih vide. Uravnotežite promotivni sadržaj s informativnim i korisnim elementima, poput vijesti iz industrije, savjeta i uvida. Ovaj pristup pomaže uspostaviti vaš brand kao pouzdan izvor informacija te potiče povjerenje i lojalnost.
2 Segmentirajte publiku i oblikujte personalizirane poruke
Jedna veličina ne odgovara svima kada je riječ o angažiranju ljudi na aplikacijama za razmjenu poruka. Kako biste osigurali da vaš sadržaj ima utjecaj kod različitih segmenata publike, razmislite o njegovoj klasifikaciji na temelju demografije, interesa, ponašanja i drugih faktora poput prethodnih kupnji. Zatim stvorite personalizirane komade prilagođene preferencijama i potrebama svake grupe. Savjet od brendova na Viberu: integrirajte svoj CRM ili CDP sustav s poslovnim porukama i koristite dostupne informacije o svojim klijentima kako biste personalizirali komunikaciju. Ovaj ciljani pristup rezultirat će značajnijim angažmanom i većim stopama pretvorbe.
3 Pružite brzu korisničku podršku
Kako proizvodi ili usluge tvrtke postaju popularni, opterećenje za njezin tim korisničke podrške neizbježno raste. Važno je osigurati da njihov rad bude dobro organiziran i usklađen. Evo kako to možete postići:
▪ Obučite svoj tim za rješavanje mogućih problema i osigurajte da dobro poznaju politike i proizvode vašeg brenda.
▪ Osigurajte da budu dostupni za odgovaranje na upite, brige i povratne informacije kupaca te da znaju kako to obaviti putem aplikacije za razmjenu poruka.
▪ Podržite rad svog tima uživo chatbotovima kako bi ponudili trenutačne odgovore na najčešća pitanja, olakšali interakciju s kupcima i oslobodili vrijeme zaposlenika kako bi se posvetili rješavanju kompleksnijih problema. Na primjer, brendovi na Viberu koriste chatbotove kako bi pomogli korisnicima u pretraživanju dostupnih proizvoda, pregledu uvjeta isporuke, provjeri radnog vremena i mnogo više.
Pružanjem brze i učinkovite korisničke podrške možete poboljšati iskustvo kupaca i koristiti ga kao još jedan način jačanja veze između vašeg brenda i korisnika.
Postavljanje granica kako biste izbjegli opterećivanje korisnika
Unatoč želji marketinških stručnjaka da dosegnu svoju ciljanu publiku što je češće moguće, postavljanje granica na poslane promotivne sadržaje ključno je za učinkovito angažiranje korisnika na aplikacijama za razmjenu poruka bez da ih opteretite.
1. Korisnici se brzo mogu iznervirati ili izgubiti interes ako moraju previše pažnje posvetiti takvom sadržaju. Zato je važno pronaći dobar balans između informativnog, zanimljivog i promotivnog materijala. Održavanje dosljednog rasporeda može vam pomoći da to postignete, istovremeno zadržavajući interes svoje publike. Omogućavanje korisnicima da se angažiraju s vašim sadržajem prema vlastitom nahođenju također može poboljšati njihovo korisničko iskustvo. Primjerice, sve poruke od brendova na Viberu mogu se pronaći u jednoj mapi, što korisnicima daje organiziranu i strukturiranu komunikaciju.
2. Razvijanje dvosmjerne komunikacije još je jedan važan aspekt postavljanja granica. Aktivno slušanje povratnih informacija vaših kupaca i njihovo odgovaranje u skladu s tim ključno je. Dopuštanje potrošačima da izraze svoje mišljenje i zabrinutosti pokazuje da cijenite njihovo mišljenje i spremni ste prilagoditi svoje strategije. Dodatno, poštovanje povratnih informacija i njihovo prilagođavanje može rezultirati zadovoljnijim kupcima koji će vjerojatno ostati angažirani s vašim brendom.
3. Konačno, ključno je kontinuirano pratiti reakcije ljudi na vaše marketinške napore i prilagoditi strategije prema potrebi. Praćenje metrika poput stope otvaranja, stope klikanja i povratnih informacija korisnika može pružiti vrijedne uvide o tome koliko dobro vaš trenutni pristup funkcionira. Pažljivo praćenje preferencija i reakcija vaše publike omogućuje vam donošenje informiranih odluka o učestalosti, sadržaju i vremenu vaših poruka. Ovaj proaktivan pristup pomoći će vam izbjeći opterećivanje potrošača.
Angažiranje svoje publike na aplikacijama za razmjenu poruka bez da ju opteretite je ostvariv cilj koji značajno povećava doseg vašeg brenda i razvija odnose. Održavanjem uravnoteženog pristupa, stvaranjem privlačnog sadržaja i vođenjem računa o preferencijama svoje publike, možete iskoristiti snagu aplikacija za razmjenu poruka kako biste se povezali s ljudima kao nikada prije.