Vijesti kvalitetnih news portala često se prenose, dok se sadžaji kvalitetnih oglasnika u pravilu ne prenose. Ipak, ima izuzetaka.
Zadnji takav primjer je oglas na Njuškalu na kojem se prodaje ni više ni manje nego tanker, što je u obliku članka prenio Večernji list (koji je baš kao i Njuškalo u vlasništvu Styrije, op.a.) Iz samog primjera nije jasno je li do članka došlo spontano zbog zanimljivosti sadržaja oglasa ili je sve osmišljeno kako bi se dodatno promoviralo Njuškalo, što se može zaključiti kad se vide drugi oglasi istog ponuđača: jahta vrijedna pet milijuna eura, zemljište vrijedno 3,25 milijna eura i kuća, svi objavljeni istog datuma.
Snaga ovakih oglasa je jasnija kad se uzme u obzir nedavni primjer vijesti koja je obišla svijet - nosača aviona koji se prodavao na Internetu - što su objavili mnogi svjetski mediji.
Ovi primjeri nisu osamljeni, te je i na hrvatskom tržištu znalo biti raznih oglasa čiji je zadatak bio promocija i povećanje posjećenosti oglasnika, pa je tako MojPosao svojevremeno objavio oglas u kojem se tražio premijer, što je ubrzo nakon toga kopirao i Posao.hr
Dok zanimljivi predmeti prodaje znaju privući veliku pozornost, rep.hr-ovo iskustvo s oglasima za posao pokazuje kako kreativno napisani oglasi također utječu na veću uočljivost oglasa, pa je zanimljivo razmišljati i u tom smjeru.