Tvrtke koje se bave izradom weba često prilikom pristupa klijentima zanemaruju osnovno pitanje: zbog čega bi netko naručio izradu weba baš od njih.
Kod malih novih tvrtki do problema ponekad dolazi zbog nepostojanja školovanih prodavača jer posao pristupanja klijentima obavlja netko druge struke, dok kod ostalih problem bude u neinovativnosti prodavača.
Tražeći način kako uspješno pristupiti klijentima dobili smo savjet Miroslava Varge iz osječke tvrtke Escape d.o.o. koji nam je otkrio metodu kojom ta tvrtka uz veliki uspjeh već tri godine uspješno kontaktira potencijalne klijente.
Svaki put kad neka tvrtka oglašava potrebu za novim djelatnikom u prodaji, predstavnikom ili unaprjeđivačem prodaje, Escape im šalje molbu za posao koja je zapravo ništa drugo nego inovativni oglas u kojem se na inteligentan način ističu sve prednosti izrade web shopa.
Sadržaj njihovog pisma koje je omogućilo stopu rasta tvrtke od 100 posto kroz protekle tri godine možete vidjeti ovdje (PDF), a sve druge uspješne tvrtke koje su spremne podijeliti svoje pozitivno iskustvo pozivamo da nam se jave kako bismo našim posjetiteljima otkrili još dobrih pristupa prodaji i marketingu.