Google, Amazon i Zara nalaze se među brendovima koji su najviše napredovali na Interbrandovoj ljestvici Najvećih globalnih brandova objavljenoj jučer.
Google se tako popeo s 10. na 7. a Amazon s 58. na 43. mjesto top ljestvice. Coca-cola se kao i u svih dosadašnjih devet godina koliko BusinessWeek i Interbrand izrađuju ljestvicu nalazi na vrhu, te je samim tim i vrijednost tog brenda najveća - procjenjuje se na 68,73 milijardi dolara.
Što se brandova iz IT-a i srodnih područja tiče, u prvih 50 su IBM (2. mjesto), Microsoft (3.), Nokia (5.), Google (7.), Intel (9.), Hewlett-Packard (11.), Cisco (14.), Samsung (19.), Oracle (24.), SAP (27.), Sony (29.), Nintendo (39.), Philips (42.), Amazon (43.), eBay (46.) Siemens (47.), a zanimljivo je da se najpoznatija društvena mreža koji odnedavno broji 300 milijuna korisnika - Facebook čija je ukupna vrijednost nedavno procjenjena na 10 milijardi dolara, ne nalazi u prvih sto.
Popis svih 100 najvećih svjetskih brendova možete vidjeti ovdje.