Društveni mediji postali su jedan od ključnih za uspjeh u europskoj marketinškoj i komunikacijskoj sceni.
Rezultati su to istraživanja Europskog udruženja komunikacijskih direktora i Instituta za medije i upravljanje komunikacijama koje je prokomentirala Marina Čulić Fisher na stranicama HUOJ-a, dok je PDF samog istraživanja moguće pronaći ovdje.
U istraživanju su sudjelovala 1383 profesionalca iz 30 europskih država. Ovo su neki od ključnih zaključaka istraživanja:
- Društveni mediji postali su ključni faktor na europskoj marketinškoj i komunikacijskoj sceni (samo 2,6 posto ispitanika tvrdi da nije koristilo društvene medije tijekom radnog vremena, a čak i velika većina njih koristila je društvene medije kod kuće)
- Društveni mediji postali su dio gotovo svake zadaće u komunikacijama
- Korisnici koji češće koriste društvene medije su zadovoljni svojim poslovima
- Društvene medije naviše koriste NGO-ovi (nevladine organizacije)
- Mlađi znatno više koriste društvene medije privatno, ali je razlika puno manja kad je u pitanju profesionalno korištenje
- Što ih duže koriste, komunikacijski profesionalci su tim sigurniji u rad s društvenim medijima