Na mobilno oglašavanje u 2012. godini potrošeno je 8,41 milijardi dolara što je dvostruko više nego godinu ranije, a analitičari kompanije eMarket smatraju da će se u 2016. godini na mobilno oglašavanje potrošiti gotovo 37 milijardi dolara.
Procjena kompanije eMarketer odnosi se na samo na standardne oglase i oglase pri pretraživanju, ali ne i oglašavanje preko poruka.
Najveći rast mobilnog oglašavanja u prošloj godini zabilježen je u Sjevernoj Americi, posebno SAD-u i to od čak 220 posto, a do 2016. godine analitičari predviđaju da će regija Sjeverne Amerike na mobilno oglašavanje potrošiti 21,3 milijardu dolara. Do 2016.godine trebalo bi porasti i mobilno oglašavanje u Zapadnoj Europi i to na 8,3 milijarde dolara. Azijsko-pacifička regija koja je ove godine imala rast mobilnog oglašavanja od 40 posto do 2016. godine će prema procjenama analitičara pasti na 16,5 posto odnosno na 6,19 milijardi dolara.
Sjeverna Amerika je također vodeća kad govorimo o mobilnom oglašavanju po pojedinom korisniku, a analitičari smatraju da će iznos od 30 dolara po korisniku u 2012. godini rasti do 46 dolara u ovoj godini. Usporedbe radi, u Zapadnoj Europi će se u ovoj godini po korisniku potrošiti samo 19 dolara za mobilno oglašavanje, u azijsko-pacifičkoj regiji četiri dolara, a u ostalim regijama potrošiti jedan dolar.