CAPTCHA oglašavanje - genijalno ili iritantno?

Novi oblik oglašavanja na web portalima zvat će se CAPTCHA oglašavanje, a oglašivačima bi trebao pomoći da njihove poruke ne prođu neprimjećeno.

Za one koji ne znaju, već postojeći sustav CAPTCHA (ili Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart) na nekim web stranicama koristi kako bi se spriječilo automatsko ispunjavanje određenih podataka, tj. sustav koji razlikuje korisnika čovjeka od robota po tome što robot ne zna prepisati određeni sadržaj u za to predviđenu formu.

Kako piše portal techi.com, ideja korištenja ovog sustava u svrhu oglašavanja temelji se na tome da sadržaj namijenjen prepisivanju bude sadržaj koji biraju oglašivači, poput imena nekog proizvoda, tvrtke, slogana ili nečega sličnog što će korisnici morati uočiti i utipkati ukoliko žele ispuniti određeni formular.

Iza cijele ideje stoji američka tvrtka AdCopy, osnovana kombinacijom ulaganja osnivača i fondova rizičnog kapitala, čiji proizvod je za sada još u beta fazi.