Projekt "Dobre ideje svijetle u mraku" koji su Bruketa@Žinić odradili za Adris grupu osvojio je srebro na europskom natjecanju za tržišne komunikacije Epica.
Na tom natjecanju u čijem žiriju su urednici magazina za oglašavanje iz cijele Europe broncu je osvojila i hrvatska agencija Grey za Tomato.
Natjecanje se održava već više od 20 godina, a ovo je prvi puta da se dodjela održala u ovoj regiji, i to u Beogradu.
"Dobre ideje svijetle u mraku" je knjiga koja doslovno svijetli u mraku. Cilj projekta bio je pokazati dobre rezultate koje je, unatoč krizi, Adris grupa ostvarila u 2008. godini, prvenstveno zahvaljući idejema i trudu svojih 3000 zaposlenika. Dobre ideje osvjetljavaju put izlaska iz krize. Zato i godišnje izvješće, u kojem se između ostalog nalaze imenena svih zaposlenika, kada se ugase svjetla doslovno svijetli.”, objašnjavaju autori. Agencijski tim koji je radio na projektu čine kreativni direktori Davor Bruketa i Nikola Žinić, art direktor Tomislav Jurica Kaćunić, copywriteri Daniel Vuković i Ivan Čadež, dizajner Igor Miletić, Radovan Radičević (DTP) te Ivanka Mabić, account direktorica. Urednik je Predrag D. Grubić, voditelj Ureda za odnose s javnošću Adris grupe.
Ovo je inače treći put da je agencija Bruketa&Žinić nagrađena na Epica Awards. Godine 2007. osvojili su zlato za projekt Ispeci pa reci i broncu za citylight Guza.