Predavanje poznatog marketinškog dvojca Bruketa&Žinić u prepunoj dvorani na današnjoj Web strategiji istaknulo je brojna promjene na marketinškoj sceni proteklih godina.
Glavna poruka odaslana s predavanja bila je ona o tome kako danas ne postoji jedinstveni medij i jedinstvena publika kao prije 15 godina kad su tri televizijska kanala pokrivala 90 posto reacha, već je došlo do demokratizacije kreativnosti, dok je potrošač prestao biti samo publika, te je postao i medij.
Navodeći primjer razlike između oglašavanja nekoć i danas, Bruketa&Žinić pokazali su primjer klasičnog tv oglašavanja - svoju nekadašnju tv reklamu za Dukat kao i nedavni niz viralnih kampanja za RBA koja je osvojila i Effie nagradu za najefikasniju bankarsku kampanju.
Riječ je o nizu videa o pjevajućem brijaču na YouTubeu koji su se širili preko društvenih mreža, da bi se na kraju putem televizije ona povezala s RBA. Ipak, s obzirom na reakcije publike u dvorani, upitno je koliko je ljudi uočilo navedenu kampanju, a još više i koliko ju je uspjelo povezati s RBA.
Bruketa & Žinić na konferenciji su prikazali i primjer povezivanja mobilne aplikacije i duhanskih proizvoda što se moglo protumačiti i kao reklamiranje jedne duhanske tvrtke, a na pitanje rep.hr-a nije li reklamiranje duhanskih proizvoda zabranjeno odgovorili su kako aplikacija nije reklama za cigarete iako se upit zapravo odnosio na njihovo isticanje na samom predavanju.