Nova kampanja Droga Kolinske za Argeta paštetu temelji se na svjedočanstvu zadovoljnih majki, no jedna blogerica otkrila je da majke iz reklame u stvarnosti ne postoje.
Maja Petrović na svom blogu Vitki gurman otkrila je kako su fotografije žena na novoj kampanji za Argeta paštetu namijenjenoj tržištu regije nabavljene preko globalnog servisa za fotografije, iz čega se može lako zaključiti kako su i identiteti tri majke iz Makedonije, BiH i Slovenije kao i njihove izjave u kojima hvale paštetu zapravo izmišljene. Vrhunac apsurda krije se u činjenici da je čak i fotografija Argeta paštete na komadu kruha zapravo kupljena na Internetu, pa ni ona zapravo ne predstavlja navedenu paštetu.
Što korisnici misle o ovakvom pristupu marketingu, najbolje se može zaključiti iz činjenice da je post na blogu do trenutka pisanja članka dobio gotovo 2000 lajkova. U trenutku objave ovog članka čini se da su navedene fotografije uklonjene sa stranice Odobrile-mame.hr, pa su tragovi izmišljenih imena i fotografija sada prisutni samo na Googleu, no izjave koje su bile vezane uz njihova imena i dalje se nalaze na stranici, baš kao i fotografija s paštetom.