Šimo Brtan novi je direktor razvoja poslovanja u tvrtki LeverUP Consulting specijaliziranoj za Salesforce automatizaciju marketinga.
Nakon diplome na Fakultetu elektrotehnike i računarstva, Brtan je svoju karijeru nastavio u akademskim vodama zavoda za telekomunikacije na FER-u no kao nesuđeni doktor znanosti ubrzo napušta akademski svijet i odlazi raditi u Assecco SEE na sigurnosnim rješenjima za bankarski sektor.
Profesionalac s dugogodišnjim internacionalnim iskustvom u IT industriji, novi je direktor razvoja poslovanja na razini čitave grupe, koji će djelovati iz zagrebačkog ureda. Budući da u LeverUP dolazi sa znanjem i višegodišnjim iskustvom rada u Salesforce ekosustavu te izvrsnim komunikacijskim i upravljačkim vještinama, kao dio upravljačkog tima pridonijet će daljnjem rastu tvrtke, širenju ideja i razvoju rješenja u izazovnom sustavu automatiziranog marketinga.
Brtan na poziciju direktora dolazi iz međunarodne softverske tvrtke CloudSense gdje je u osam godina imao priliku raditi s velikim i uspješnim kompanijama kao što su British Telecom, Proximus, Telefonica Germany, Elisa Oyj, EDF Belgium, BBC News i mnoge druge. Nakon konzultantskog iskustva, unutar Cloudsensa sudjeluje u stvaranju “Customer Success” odjela kroz koji brine o uspješnosti digitalne transformacije i dugoročnom razvoju poslovanja s velikim korporativnim klijentima, korisnicima Salesforce i Cloudsense platforme.
„Sada ću dolaskom u LeverUP staviti svoje međunarodne vještine i iskustvo na test u regijama Adriatic i Baltic te pomoći razviti poslovanje na EMEA razini“, poručio je Brtan prilikom preuzimanja nove pozicije u tvrtki LeverUP Consulting.
Prije dolaska u CloudSense, Brtan je radio kao programer u tvrtki Asecco no tada shvativši da ga ne zanima isključivo programiranje već primjena tehnologije u poslovnom svijetu, okrenuo se konzultantskoj praksi, radu s klijentima i izazovima na tržištu. Uz bogato znanje i iskustvo novog člana u svojim redovima, tim certificiranih Salesforce arhitekata, konzultanata i developera specijaliziranih za marketinšku automatizaciju u LeverUP-u, nastavit će razvijati jedinstvena rješenja i ideje za potrebe uspješnog poslovanja klijenata.