Novinar Business.hr-a Dražen Tomić prvi je od IT novinara koje ćemo ukratko predstaviti na rep.hr-u kako bismo novim IT tvrtkama olakšali komunikaciju s medijima.
Dražen Tomić pokriva sektor IT-a i telekomunikacija u Business.hr-u od osnutka tog lista u listopadu 2005. godine. Trenutno je i na funkciji urednika priloga Business.hr-a. Više informacija o Draženu Tomiću može se pronaći na njegovom LinkedIn profilu, a mail kontakt na portalu Business.hr. Tomića smo upitali nekoliko pitanja o objavama vijesti u IT-u.
Koje vijesti o tvrtkama su dovoljno važne da bi bile objavljene?
Moraju biti zanimljiv, ne može se rangirati vijesti po važnosti. Vijest mora biti korisna javnosti.
Što biste poručili zaposlenima u PR odjelima IT tvrtki?
- Ako novinari navedu neke rokove, treba ih poštovati
- Ne treba ignorirati upite novinara
Dobro, ali prvenstveno sam mislio na neke savjete kako bi njihova vijest lakše pronašla put do objave
Novinare ne treba silovati informacijama koje su bez veze za tip medija u kojima novinar piše. Treba paziti na to da novinari koji prate jednu temu ili sektor dobiju i informacije o tom sektoru. Npr. ako se tema tiče ljudskih resursa u IT-u, bolje ju je dogovarati s novinarom koji prati IT nego s novinarom koji prati ljudske resurse općenito. Uvijek je dobro znati s kim se komunicira.
Što poručiti novim ili malim IT tvrtkama? Kako stupiti u kontakt s novinarima?
Bilo koja tvrtka koja nema organiziran PR trebala bi pristupati novinarima kad imaju neku zanimljivu informaciju. Dobro ju je plasirati, a ne šutiti o njoj.
Koje teme su prihvatljive za objavu?
- Novi poslovi sklopljeni u HRvatskoj ili inozemstvu (ako nisu minijaturni)
- Poslovni rezultati
- Ako u tvrtku dolaze ključni kadrovi