Molekularni biolog i menadžer došao u Upravu Infobipa

Molekularni biolog i menadžer došao u Upravu Infobipa

Ivan Ostojić novi je član Uprave ICT tvrtke Infobip, u kojoj je došao na novootvorenu poziciju namijenjenu razvoju poslovanja.

Ono što je u njegovom slučaju zanimljivo je činjenica da je ovaj 40-godišnjak karijeru započeo kao molekularni biolog. Nakon studija molekularne biologije i fiziologije u Beogradu koji je završio kao najbolji student Biološkog fakulteta, upisao je doktorat iz molekularne biologije na uglednom Friedrich Miescher Instituteu u Švicarskoj. Doktorirao s najvećim pohvalama (Summa cum Laude op.a.), a paralelno uz doktorat upisao je i završio master studij iz menadžmenta ekonomije i tehnoloških inovacija na ETH-u u Zürichu. Taj studij završio je među najboljih 10 posto studenata u generaciji.

Kako je rekao za rep.hr, od početka svoje karijere dosta je radio na modeliranju i fizici i bio blizak tehnologiji, a sudjelovao je i u osnivanju jednog startupa. Nakon toga došao je u švicarsku podružnicu američke konzultantske kompanije McKinsey & Company, u kojoj je bio deset godina. U toj velikoj tvrtki bio je na poziciji (jednog od velikog broja op.a.) partnera te je suosnovao i vodio globalno tehnološko vijeće, kao i segment izgradnje inovacija i novih poslova. Iako molekularni biolog, njegov posao je imao puno dodirnih točaka s tehnologijom, pa ne čudi što karijeru nastavlja u Infobipu, ali u Zürichu.

Kako se navodi u Infobipovom priopćenju, u ulozi prvog Chief Business Officera on će voditi tu tvrtku u novu fazu eksponencijalnog rasta i još snažnijeg globalnog širenja.

„Infobipova vizija je redefinirati i kreirati autentične i sigurne digitalne interakcije između ljudi i svijeta koji nas okružuje. Tehnološki razvoj neprestano ubrzava što donosi Infobipu brojne nove poslovne prilike i pruža nam šansu da kreiramo vrijedna iskustva za poslovne subjekte i njihove krajnje korisnike. Ivanovo veliko industrijsko i konzultantsko iskustvo pomoći će nam da uz poslovni rast zakoračimo u neistražene tehnološke sfere koje će dodatno poduprijeti naš poslovni rast i još snažnije globalno širenje. Najbitnije, to znači da možemo donijeti lijepa, uzbudljiva i sveobuhvatna iskustva u povezivanju ljudi diljem svijeta s organizacijama koje su im bliske i na koje se oslanjanju u životu. Naš novi član Uprave još brže će realizirati strateške inicijative, pogotovo nove go-to-market i poslovne modele bazirane na inovativnosti i tehnologiji“, poručio je Silvio Kutić, glavni izvršni direktor i suvlasnik Infobipa.

Jedan od Ostojićevih glavnih ciljeva bit će još snažnije povezivanje Infobipovih ključnih funkcija zaduženih za buduće oblikovanje tržišta kao što su strategija, marketing, go-to-market, inovacije u poslovnim modelima, partnerstva i suradnje te strateška funkcija spajanja i preuzimanja.

„Vrlo sam entuzijastičan što ću voditi tim koji ima za cilj postaviti dugoročnu strategiju Infobipa i ubrzati isporuku naše inovacije u ruke naših klijenata – poslovnih subjekata i njihovih krajnjih korisnika. Sada kada ulazimo u novu fazu eksponencijalnog rasta pred Infobipom je golem prostor u kojemu možemo kreirati nova disruptivna i za svijet transformativna rješenja koja mogu donijeti puno personalniju, bržu i sveobuhvatniju komunikaciju“, poručio je Ivan Ostojić i istaknuo neke od potencijalnih smjerova razvoja: „Danas kao tvrtka imamo jednu od najboljih svjetskih tehnoloških platformi, a cilj je da ona bude ključna platforma izbora svih drugim globalnim kompanijama koji traže idealno rješenje za svoje cloud komunikacijske potrebe. U tome vidimo veliki potencijal za još snažniji rast i veliku priliku. Tehnološke inovacije danas se događaju sve brže i češće i to u kombinaciji sa sve popularnijim tech smjerovima kao što su Metaverse, umjetna inteligencija i sl., a prema kojima ćemo gledati i u Infobipu.“

Ostojićevo mjesto rada bit će u Zurichu.

Ostojić je novo ime u nizu velikog broja istaknutih pojačanja Infobipovog menadžmenta u posljednjih godinu dana, što je u skladu s kompanijskom strategijom jačanja ekspertize i donošenja bogatog iskustva za nadolazeći period tijekom kojeg će kompanija nastaviti primjenjivati eksponencijalni pristup poslovanju.