Leadership teamu na klasterskim pozicijama za A1 Hrvatska i A1 Makedonija pridružili su se Boris Gotovac, kao glavni direktor za IT i usluge, te Vladimir Skender, kao glavni direktor za mrežu.
Njihovom dolasku prethodio je odlazak glavnog direktora za tehniku i informacijske tehnologije Branimira Marića, koji je prema podacima s Linkedina karijeru nastavio u Pragu, na poziciji glavnog direktora za tehniku i informacijske tehnologije u CME grupi u čijem portfelju je i RTL Hrvatska.
Organizacijske promjene u Tehnici A1 Hrvatska nastavak su jačanja fokusa kompanije na razvoj fiksne i mobilne infrastrukture, transformacijske programe i IT usluge. Boris i Vladimir proteklih su godina uspješno vodili svoje timove te predano radili na realizaciji kompanijskih ciljeva.
Boris Gotovac završio je Fakultet elektrotehnike i računarstva te je magistrirao informacijski menadžment na Henley Business School. Karijeru je započeo 2009. u Hrvatskom telekomu, a napustio ga je 2016. kao direktor Odjela za IT razvoj i integracije. Nastavio je kao dio A1 tima i direktor za IT klastera Hrvatska i Makedonija. U obje zemlje radio je na projektima akvizicija drugih kompanija te integracije IT sustava i njihove migracije u Cloud. Vodio je projekte digitalne transformacije poslovanja koji su uključivali agilni načina rada te primjenu automatiziranih procesa i umjetne inteligencije.
Vladimir Skender kao diplomirani inženjer elektrotehnike karijeru je započeo u Hrvatskom telekomu, a nastavio u Izraelu kao tehnički menadžer u Nokiji zadužen za izgradnju i integraciju mobilne mreže. A1 timu pridružio se 2012. te je sudjelovao na gotovo svim infrastrukturnim projektima, posebno integraciji B.neta, Amisa i Metroneta. Posljednjih 10 godina vodi projekte izgradnje i modernizacije fiksne i mobilne mreže u Hrvatskoj i Makedoniji.
Organizacija promjena na upravljačkoj razini, imenovanje Borisa i Vladimira u Leadership team te podjela sektora Tehnike na dva velika segmenta dodatno potvrđuju A1 strategiju tehnološke transformacije s fokusom na unaprjeđenje korisničkog iskustva.